Jump to content

Grit Guard en 2-emmer methode vraag

jutter

Recommended Posts

Ik heb vanmiddag, bij de lokale autoshop, zo'n ultra handige, niet te missen in je poetscollectie, Grit Guard gekocht van Meguiars ( http://www.meguiarsstore.nl/grit-guard-insert-g408 ). 'Twintig euro meneer! Wilt u er ook een emmer bij? Nee dank u, thuis heb ik emmers genoeg'. Ik schrok me al rot dat dat ding al 20,- euro kost en dan nog weer geld uit te geven aan emmers van Meguiars gaat mij toch ietsje te ver. Goed, ik rij weer naar huis en ga op zoek naar emmers. Nou, die heb ik genoeg! Uit alle hoeken en gaten kwamen emmers tevoorschijn! Nooit geweten dat ik er zoveel had!!! Maar laat er nou niet één bij zitten waar die Grit Guard in past! Alle emmers zijn te klein of de Grit Guard is te groot.....

Mijn vraag is: welke emmers hebben jullie? Nou niet gelijk roepen dat ik niet moet emmeren en zo'n Meguiars emmer moet kopen. Er zijn vast wel alternatieven. Wie en waar heb je ze gekocht?

Ik heb vanmiddag, bij de lokale autoshop, zo'n ultra handige, niet te missen in je poetscollectie, Grit Guard gekocht van Meguiars ( http://www.meguiarsstore.nl/grit-guard-insert-g408 ). '

Mijn vraag is: welke emmers hebben jullie? Nou niet gelijk roepen dat ik niet moet emmeren en zo'n Meguiars emmer moet kopen. Er zijn vast wel alternatieven. Wie en waar heb je ze gekocht?

Zoek een emmer met een doorsnee van 26,4 cm. (gemeten op de bodem)

(Staat overigens ook in de advertentie)

Suc6

Grtz.

Specialmade

Zoek een emmer met een doorsnee van 26,4 cm. (gemeten op de bodem)

(Staat overigens ook in de advertentie)

Suc6

Grtz.

Specialmade

Ja, dat snap ik. Maar mijn vraag is waar je die emmers kunt kopen. Gamma heeft ze i.i.g. niet. Maar waar wel?

bij de bouwmarkt heb je inderdaad van die grotere emmers, die gebruik ik ook. zijn iets van 2-3 euro. maar ik heb geen grit guard van 20 euro...die van mij was iets van 4 euro en ik had er nog 1 gratis bij mijn bestelling, maargoed...bij de bouwmarkt dus :) van die zwarte emmers, liggen vaak achterin. ik hoop voor je dat hij dan ook past in die emmer die ik heb want anders heb je echt ee joekel van een emmer nodig :D

Ik heb gister bij de Praxis een emmer gehaald. Als ik de grit-guard op de bodem in de emmer leg dan is er rondom de grit-guard een speling van 1centimeter. Ik mag aannemen dat dit okay is?

Is geen probleem om een niet Meguiar's emmer te nemen. Om eerlijk te zijn ben ik ook nog niet tegen kleine gritt guards gelopen alleen van die grote.

Vaak maak ik een pakketprijs indien je er een emmer bij koopt omdat ik vaak hoor van mensen dat ze geen emmer kunnen vinden waar een gritt guard in past.

Ik heb gister bij de Praxis een emmer gehaald. Als ik de grit-guard op de bodem in de emmer leg dan is er rondom de grit-guard een speling van 1centimeter. Ik mag aannemen dat dit okay is?

Zulke emmers zijn wel vrij moeilijk te krijgen. Soms zijn er wel van die horecasausemmers (3x letterwaarde) welke geschikt zijn. Om eerlijke te zijn vindt ik de prijs van de emmers van Méguiar's wel meevallen. 10 Euro. Ga eens kijken bij de Marskramer of iets voor een stevige emmer en dan betaal je ook al snel een tientje.

Ja, dat snap ik. Maar mijn vraag is waar je die emmers kunt kopen. Gamma heeft ze i.i.g. niet. Maar waar wel?

Zulke emmers zijn wel vrij moeilijk te krijgen. Soms zijn er wel van die horecasausemmers (3x letterwaarde) welke geschikt zijn. Om eerlijke te zijn vindt ik de prijs van de emmers van Méguiar's wel meevallen. 10 Euro. Ga eens kijken bij de Marskramer of iets voor een stevige emmer en dan betaal je ook al snel een tientje.

Totaalprijs is 30,- voor een emmer en een grit van Meguiars. Dat vind ik nogal wat. Daar kan ik op bezuinigen. En vervolgens moet er ook een 2e emmer bij en die is ook niet gratis.

Klopt dat dit niet op de site staat. Dat komt omdat je dan over een speciale wens praat en die zijn nooit op een site te zetten. Even een voorbeeld. Ik krijg de grit met emmer als set binnen. Stel je voor dat er een grit kapot gegaan is heb ik dus nog een emmer staan. Als jij dan mij ernaar vraag dan zou er sprake kunnen zijn van een win win. Dit is niet naaien maar niet gevraagd is altijd misgeschoten :wink:

En dat staat niet op de site? Voel me nu helemaal genaaid.