hdr Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 raar voorval met motor en/of automaat sportage ik was gewoon door het stadscentrum aan het rijden, +/- 40 km/h toen plots de motor een toerental maakte tss de 5 en 6000 t/m, wagen direct uit drive in neutraal gezet maar bleef duren, ruim 15 sec lang, ronken als een tank, kon de wagen ook niet uitzetten, de motor bleef maar raar doen na de +/- 5000 t/m schommelde het toerental enige tijd tss 3 en 4000 t/m en was mijn dashboard als een kerstboom, alle lampjes flikkerden door elkaar en plots was alles terug "normaal" wie kan helpen wie maakte iets dergelijks mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 zit er nu nog genoeg motor olie in ???? klink als dat de wagen even op motor olie liep dit kan als je bijvoorbeeld een defecte turboo paking hebt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 google even op "diesel op hol" xtra40 heeft waarschijnlijk gelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Kan het een vacuüm pompje zijn ook wel eens meegemaakt in me jonge jaren dat ik nog een golfje diesel reed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 google even op "diesel op hol" xtra40 heeft waarschijnlijk gelijk. Xtra40 heeft WAARSCHIJNLIJK gelijk ?????? Die heeft ALTIJD gelijk Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 hahahhaha was het maar waar maar dank je wel voor het compliment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raoul_35 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Zag je felle lichten en een schotel?? UFO?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hdr Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 vandaag naar garage geweest voor herstel lederen bekleding ( scheuren bestuurderszetel) en problemen wat automaat en " kerstboom " betreft, ook onderhoud 30000km laten doen wat het leder betreft; nieuwe zitting geplaatst maar slordig afgewerkt echt een ramp thuis zag ik pas dat er aan de zetel nog stukken loszitten dus ontevreden voor de eerste keer !!! wat de automaat en " kerstboom" betreft, hebben niks gevonden zeggen ze nergens een foutmelding, daar sta je dan voor de tweede keer ontevreden dan de onderhoud op 30000 km een routineonderhoud denk ik......... kreeg daar een factuur onder mijne neus van 285 € mijn mening er toch een beetje over, derde ontevredenheid, resultaat ik zoek een nieuwe dealer. want al wat je vraagt kunnen ze niet op antwoorden: is er een update voor automaat ? weten wij niks van, is er een update (kaart) voor navigatie ? weten we niet moeten dat navragen, enz enz, sorry echt ontevreden niet van de wagen maar van de service Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Heel snel wegwezen daar!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 +2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipercub Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Die prijs klopt ongeveer wel, heb je gezien dat dat er al +/- 100,00 euro olie op staat. 8 liter voor een 2 ltr crdi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Prijs is aan de veels te hoge kant, kleine beurt is olie oliefilter en meer niet, kleine snelle inspectie maar das zo gebeurt. Er gaat verder niets los. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts