KwK Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 als ik van de ene naar de andere versnelling over schakel heb ik (bijna) altijd een schokje het lijkt net of je weer aan het lessen ben ik dacht nieuwe auto das even wennen en/of dat gaat vanzelf over maar zit nu op bijna 900 km en het blijft hebben meer mensen hier last van (gehad) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KwK Posted April 4, 2013 Author Share Posted April 4, 2013 Net is Niet vloeiend... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Net is Niet vloeiend... Ging ervan uit dat je het in het "Fries" geschreven had. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molenland Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Bekend probleem bij de Picanto. Vraag de dealer de volgende zaken te controleren: afstelling kabel koppelingspedaal kabel versnellingspook koppeling versnellingsbak zelf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KwK Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 als ik de koppeling echt goed in trap gaat het beter met me fiat kon je gewoon schakelen zonder hem echt tot het eind in te moeten trappen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar bij de picantos uit 2011 kreeg je al snel een grotere speling in je koppelingskabel. Deze was eenvoudig zelf bij te stellen(30 seconden werk). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts