Smart Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 je kan hem gewoon een PB sturen hoor met de vraag wat het kost misschien (denk het wel)heeft of maakt hij ze ook met FIAT er op Ik neem aan dat je mij verward met een zeker heerschap....de heer bigwade? Jammer hoor! Quote
Jack_z Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 ik zie dat er hier iemand is de een panorama dak en een full navigatie heeft ? best wel raar want als ik een panorama dak had zou navigatie overbodig zijn, de sterren wijzen mij de weg als oud zeeman, ik heb een hoop geleerd van mijn dagen op het water tot mijn opblaas boot lek raakte Quote
xtra40 Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 ik zie dat er hier iemand is de een panorama dak en een full navigatie heeft ? best wel raar want als ik een panorama dak had zou navigatie overbodig zijn, de sterren wijzen mij de weg als oud zeeman, ik heb een hoop geleerd van mijn dagen op het water tot mijn opblaas boot lek raakte ik zeg plakken en weg varen dan maar 1 Quote
bigwade Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 je kan hem gewoon een PB sturen hoor met de vraag wat het kost misschien (denk het wel)heeft of maakt hij ze ook met FIAT er op Fiat dorpels zijn gemaakt van Italiaans kwaliteits staal... Die hebben geen stickers nodig. 1 Quote
xtra40 Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 Fiat dorpels zijn gemaakt van Italiaans kwaliteits staal... Die hebben geen stickers nodig. hahhaha ja heb ook zo een merk gehad en de lak houd inderdaad heel veel staal bij elkaar en zo lang je er niet aanzit gaat het goed 1 Quote
Jack_z Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 ik zeg plakken en weg varen dan maar ik zou bijna je tip opvolgen, maar dan gaan jullie mij missen Quote
xtra40 Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 ik zou bijna je tip opvolgen, maar dan gaan jullie mij missen nee hoor ik beloof je dat we dat niet doen Quote
Jack_z Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 nee hoor ik beloof je dat we dat niet doen mmmmmm ik krijg een ongewenst gevoel Quote
Specialmade Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 mmmmmm ik krijg een ongewenst gevoel Ik zou huilen..........................................huilen van blijdschap grtz. Specialmade 2 Quote
Jack_z Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 ik zie het wel hoor, maar ik ben nog met mijn afscheid rede bezig Quote
mika kjelld Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 ik zie het wel hoor, maar ik ben nog met mijn afscheid rede bezig ben je al klaar..... 1 Quote
bigwade Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 Jonghuns...... Laat die gast hier toch lekker klunzen........ 1 Quote
Recommended Posts