Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Beschermstikkers Instaplijsten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

je kan hem gewoon een PB sturen hoor met de vraag wat het kost 

misschien (denk het wel)heeft of maakt hij ze ook met FIAT er op  :wink:  :wink:

Ik neem aan dat je mij verward met een zeker heerschap....de heer bigwade? Jammer hoor!

Geplaatst

ik zie dat er hier iemand is de een panorama dak en een full navigatie heeft ? best wel raar want als ik een panorama dak had zou navigatie overbodig zijn, de sterren wijzen mij de weg als oud zeeman, ik heb een hoop geleerd van mijn dagen op het water tot mijn opblaas boot lek raakte :P

Geplaatst

ik zie dat er hier iemand is de een panorama dak en een full navigatie heeft ? best wel raar want als ik een panorama dak had zou navigatie overbodig zijn, de sterren wijzen mij de weg als oud zeeman, ik heb een hoop geleerd van mijn dagen op het water tot mijn opblaas boot lek raakte :P

ik zeg plakken en weg varen dan maar 

• Like 1
Geplaatst

je kan hem gewoon een PB sturen hoor met de vraag wat het kost 

misschien (denk het wel)heeft of maakt hij ze ook met FIAT er op  :wink:  :wink:

Fiat dorpels zijn gemaakt van Italiaans kwaliteits staal...

Die hebben geen stickers nodig.

• Like 1
Geplaatst

Fiat dorpels zijn gemaakt van Italiaans kwaliteits staal...

Die hebben geen stickers nodig.

hahhaha ja heb ook zo een merk gehad en de lak houd inderdaad heel veel staal bij elkaar 

en zo lang je er niet aanzit gaat het goed  :wink:  :wink:

• Like 1
Geplaatst

mmmmmm ik krijg een ongewenst gevoel

Ik zou huilen..........................................huilen van blijdschap  :wink:  :wink:

grtz. 

Specialmade

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...