Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Help, verf op ledere bekleding...

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zojuist zag ik met uitstappen dat er verf, wat op mijn jas bleek te zitten, nu dus ook op de ledere bekleding van de Sportage zit :(
ik heb al geprobeerd met Meguiars leer verzorger en dat hielp een beetje maar je ziet nog steeds de 'ingetrokken' verf plek.

Weet misschien iemand of en wat hier nog aan te doen is??

Geplaatst

Zojuist zag ik met uitstappen dat er verf, wat op mijn jas bleek te zitten, nu dus ook op de ledere bekleding van de Sportage zit :(

ik heb al geprobeerd met Meguiars leer verzorger en dat hielp een beetje maar je ziet nog steeds de 'ingetrokken' verf plek.

Weet misschien iemand of en wat hier nog aan te doen is??

Probeer het eens als volgt. smeer wat boter op de vlek en poets dan (voorzichtig) de vlek weg.

(moet niet te lang geleden zijn dat de vlek is ontstaan).

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Probeer het eens als volgt. smeer wat boter op de vlek en poets dan (voorzichtig) de vlek weg.

Deze had ik al geprobeerd, heeft helaas geen effect gehad. Het blijkt Carbon verf te zijn... zie bijlage

post-2374-0-28208600-1367153545_thumb.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst

Tis inmiddels nog stukken erger geworden :P
Het leer wordt nu komende week door de dealer over gespoten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...