Rick Geplaatst 28 April, 2013 Geplaatst 28 April, 2013 Zojuist zag ik met uitstappen dat er verf, wat op mijn jas bleek te zitten, nu dus ook op de ledere bekleding van de Sportage zit ik heb al geprobeerd met Meguiars leer verzorger en dat hielp een beetje maar je ziet nog steeds de 'ingetrokken' verf plek. Weet misschien iemand of en wat hier nog aan te doen is?? Quote
Specialmade Geplaatst 28 April, 2013 Geplaatst 28 April, 2013 Zojuist zag ik met uitstappen dat er verf, wat op mijn jas bleek te zitten, nu dus ook op de ledere bekleding van de Sportage zit ik heb al geprobeerd met Meguiars leer verzorger en dat hielp een beetje maar je ziet nog steeds de 'ingetrokken' verf plek. Weet misschien iemand of en wat hier nog aan te doen is?? Probeer het eens als volgt. smeer wat boter op de vlek en poets dan (voorzichtig) de vlek weg. (moet niet te lang geleden zijn dat de vlek is ontstaan). Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Rick Geplaatst 28 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2013 Probeer het eens als volgt. smeer wat boter op de vlek en poets dan (voorzichtig) de vlek weg. Deze had ik al geprobeerd, heeft helaas geen effect gehad. Het blijkt Carbon verf te zijn... zie bijlage Quote
Specialmade Geplaatst 28 April, 2013 Geplaatst 28 April, 2013 @Rick, Ik heb geen idee wat er in carbonverf zit. Neem anders eens contact op met http://www.cardetails.nl. Richard (eigenaar) heeft heel vaak een goede oplossing voor dit soort problemen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Rick Geplaatst 31 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 31 Mei, 2013 Tis inmiddels nog stukken erger geworden Het leer wordt nu komende week door de dealer over gespoten. Quote
bigwade Geplaatst 31 Mei, 2013 Geplaatst 31 Mei, 2013 Verf overall...... Doen ze ook meteen de dash in een leuk fris kleurtje ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.