Jump to content

Proceed GIACUZZO + tomason velgen

Waaslandmobiel

Recommended Posts

Dames/Heren,

Wij hebben hier net een project gedaan met een KIA Proceed. Ik zou eens even willen weten wat jullie indruk van deze wagen is.

Aangezien wij in Belgie geen KIA forums hebben , vraag ik jullie objectieve indruk van dit project.

Het is namelijk altijd wel leuk om te weten of dit daadwerkelijk als aankoopbaar wordt beschouwd.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Mvg,

Nico

img_4247.jpg

img_4246.jpg

img_4249.jpg

img_4250.jpg

Edited by Tazteam
even de foto's onder elkaar gezet

Dames/Heren,

Wij hebben hier net een project gedaan met een KIA Proceed. Ik zou eens even willen weten wat jullie indruk van deze wagen is.

Aangezien wij in Belgie geen KIA forums hebben , vraag ik jullie objectieve indruk van dit project.

Het is namelijk altijd wel leuk om te weten of dit daadwerkelijk als aankoopbaar wordt beschouwd.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Mvg,

Nico

img_4247.jpg

img_4246.jpg

img_4249.jpg

img_4250.jpg

Wat een mooie witte wagen, en met de skirt en de spoilerset een PLAATJE!!

Deze auto wordt met de mooie wielenset ( ziet eruit als 18 inch ) werkelijk goed neergezet!!

• 2 weeks later...

Ik rij momenteel een Pro'Ceed en vind dit toch echt wel een mooie kit. Lekker sportief en volgens mij perfect verkoopbaar. Bij mijn dealer hadden ze ook een mooie witte met grote velgen staan, oogt echt prachtig, maar viel net buiten mijn budget ;) (lease)