Waaslandmobiel Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 (edited) Dames/Heren, Wij hebben hier net een project gedaan met een KIA Proceed. Ik zou eens even willen weten wat jullie indruk van deze wagen is. Aangezien wij in Belgie geen KIA forums hebben , vraag ik jullie objectieve indruk van dit project. Het is namelijk altijd wel leuk om te weten of dit daadwerkelijk als aankoopbaar wordt beschouwd. Alvast bedankt voor jullie reactie. Mvg, Nico Edited December 20, 2008 by Tazteam even de foto's onder elkaar gezet Quote
willem1 Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Ten behoeve van welk project overigens? En hoezo daadwerkelijk aankoopbaar? Zier er namelijk goed uit! Superstrak en mooi uitgebalanceerd! Succes! Quote
Rio-man Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Absoluut mooie auto zo! Ik zie er wel brood in. Quote
Alex VB Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Is inderdaad een mooie procee'd wat ook nog veel verkocht zou kunnen worden. Wit is hier in Belgi Quote
El-Rio-Grande Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Mooie auto hoor, ziet er erg goed uit. Als ik de centen had gehad... Groeten, Peter Quote
Guest Daiz Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Mooie auto!! Zou hem zo willen gaan halen De Procee'd is een van mijn favo's ! Proefritje zou ook erg leuk zijn hahaha Gr Daiz Quote
JJWW810 Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Dames/Heren,Wij hebben hier net een project gedaan met een KIA Proceed. Ik zou eens even willen weten wat jullie indruk van deze wagen is. Aangezien wij in Belgie geen KIA forums hebben , vraag ik jullie objectieve indruk van dit project. Het is namelijk altijd wel leuk om te weten of dit daadwerkelijk als aankoopbaar wordt beschouwd. Alvast bedankt voor jullie reactie. Mvg, Nico Wat een mooie witte wagen, en met de skirt en de spoilerset een PLAATJE!! Deze auto wordt met de mooie wielenset ( ziet eruit als 18 inch ) werkelijk goed neergezet!! Quote
Mauri Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Super dik!! Echt mooie wagen. Als ook een tester zoekt om te weten hoe de eerste indruk is hoe die rijdt;) Hoeveel kost die zo dan? Quote
RML Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 Ik rij momenteel een Pro'Ceed en vind dit toch echt wel een mooie kit. Lekker sportief en volgens mij perfect verkoopbaar. Bij mijn dealer hadden ze ook een mooie witte met grote velgen staan, oogt echt prachtig, maar viel net buiten mijn budget (lease) Quote
Recommended Posts