Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

zo gaan de dealers met u en uw auto om

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sourcy douchen zijn super relaxt, zouden we hier in amersfoort ook moeten doen..

Het Utrechtse drinkwater wordt van dezelfde miljoenmiljardjaar oude bron opgepompt als Sourcy bronwater.

Daar douchen we mee, trekken er mee door en wassen de auto ermee volgens de 1 emmer methode.

Nb hou dit een beetje onder ons, dit valt vast niet zo goed in bijv. Afrika

• Like 1
Geplaatst

Het Utrechtse drinkwater wordt van dezelfde miljoenmiljardjaar oude bron opgepompt als Sourcy bronwater.

Daar douchen we mee, trekken er mee door en wassen de auto ermee volgens de 1 emmer methode.

Nb hou dit een beetje onder ons, dit valt vast niet zo goed in bijv. Afrika

Zouden ze in Afrika ook Kia rijden?

En zich daar druk maken hoe een auto gewassen cq gepoetst moet worden

Laten we nog maar een glaasje Sourcy nemen...................proost

• 2 weken later...
Geplaatst

Direct melden bij Kia Nederland,....

Of solliciteert Hoeke in Hoofddorp er misschien naar om niet meer Kia's te mogen verkopen ?

Kia Nederland is erg gebrand dat haar Dealers netjes / zorgvuldig en correct handelen.

Stuur mij maar een prive-bericht mocht de dealer niets met je klacht doen.

(ik ken persoonlijk 2 medewerkers die op de payroll bij Kia Nederland staan, en wanneer Kia Nederland mensen de dealer bij de oren pakken is altijd ineens alles mogelijk... )

• Like 1
Geplaatst

Direct melden bij Kia Nederland,....

Of solliciteert Hoeke in Hoofddorp er misschien naar om niet meer Kia's te mogen verkopen ?

Kia Nederland is erg gebrand dat haar Dealers netjes / zorgvuldig en correct handelen.

Stuur mij maar een prive-bericht mocht de dealer niets met je klacht doen.

(ik ken persoonlijk 2 medewerkers die op de payroll bij Kia Nederland staan, en wanneer Kia Nederland mensen de dealer bij de oren pakken is altijd ineens alles mogelijk... )

Nou nou, fijn is dat, zulke mensen!

Daar wordt de wereld echt een stuk beter van. En dat allemaal om een paar kalkvlekjes op de lak?

Ik ben zelf ook een behoorlijke autopoetser, maar je kunt ook overdrijven.

Geplaatst

Gaat mij ook iets té ver....die Kia medewerkers.

Warning20Do20Not20Screw20With20my20Kia20

Geplaatst

Gerwin1 en Smart,

Volgens mij begrijpen jullie mijn bericht niet ? of ik jullie niet.

Ik bied theomonika aan dat wanneer ze hem afschepen hij zich moet melden bij Kia Nederland. 

Die gaan hier vervolgens serieus en zorgvuldig mee om. (en ja ik spreek uit ervaring met Kia Nederland)

(En wanneer theomonika er niet uit komt, kan die mij rechtstreeks contacteren ik zorg dan dat hij binnen 48 uur gebeld wordt door Kia NL Head Office) 

Gegroet.

Geplaatst

Gaat mij ook iets té ver....die Kia medewerkers.

Warning20Do20Not20Screw20With20my20Kia20

Die stikkers hebben we inderdaad al daarom is die ook weg gelopen bij de dealer anders was er inderdaad eentje ......

Geplaatst

Ja wij wel maar maak dat nou net de dealer wijs

Die zegt dat het vsn de spoiler komt

Dat kan helemaal niet van die spoiler komen joh.

Dit is zo groot dat hij alle regen tegenhoudt, je kunt

er zelfs een Pinkpop festival onder houden  :-)  :-)  :wink:

Maar wat wat het probleem dan wel  ?????

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

er ligt steeds na dat het geregend of na dat je de wagen hebt gewassen een heel klein beetje water onder de dubbele bodem die wij hebben 

niet er op maar er onder 

hier kwamen wij achter omdat wij dit een paar keer hebben geconstateerd nu weet ik dat het niet makenlijk te vinden is maar ze weten dat er een probleem is met een 

kit naad ergens aan de rechterkant van het dak maar dit ging dus niet helemaal goed en ik heb ook geen iedee wat ze hebben gadaan maar een stom verhaal kreeg hij terug 

en dan die auto die er niet uitzag en dan echt niet uitzag ze hebben de auto meerdere malen gewassen en gepoetst en ik kan je vertellen dat het geen kalk was wat er opgedroogd 

op de wagen zat maar goed hij is weer schoon en hoe nu verder daar word nog over nagedacht 

maar alles op de tuning gooien daar moeten ze eens mee stoppen 

Geplaatst

er ligt steeds na dat het geregend of na dat je de wagen hebt gewassen een heel klein beetje water onder de dubbele bodem die wij hebben 

niet er op maar er onder 

hier kwamen wij achter omdat wij dit een paar keer hebben geconstateerd nu weet ik dat het niet makenlijk te vinden is maar ze weten dat er een probleem is met een 

kit naad ergens aan de rechterkant van het dak maar dit ging dus niet helemaal goed en ik heb ook geen iedee wat ze hebben gadaan maar een stom verhaal kreeg hij terug 

en dan die auto die er niet uitzag en dan echt niet uitzag ze hebben de auto meerdere malen gewassen en gepoetst en ik kan je vertellen dat het geen kalk was wat er opgedroogd 

op de wagen zat maar goed hij is weer schoon en hoe nu verder daar word nog over nagedacht 

maar alles op de tuning gooien daar moeten ze eens mee stoppen 

Misschien dat dit helpt : bij onze oude Colt kwam ook zoiets voor.

Bleek dat een pakking van de achterlichtunit niet meer goed afsloot en steeds lekte bij regen of wassen.

Ik heb de unit afgekit met Sikaflex kit (voor de caravan) en daarna geen last meer gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...