Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Foutieve kleur op kentekenbewijs

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn cee'd is in de kleur "Sirus Silver", in de wandeling ook wel "champagne" genoemd.

Op mijn kentekenbewijs staat  als kleur "GRIJS".

Het kan aan mij liggen, maar persoonlijk vind ik de benaming GRIJS apert onjuist.

Vraag aan anderen met dezelfde kleur Sirius SIlver:  wat staat er bij jullie op het kenteken?

Vraag 2: wat is volgens jullie de juiste benaming?  Beige?  of nog wat anders?

Zou ik bij een verkeerscontrole hierdoor problemen met de politie kunnen krijgen? Die dienders zijn immers ook niet allemaal even snugger.

Ik heb contact gehad met de RDW en daar vertellen ze me dat zij de kleuropgave van de importeur krijgen en dat automatsich overnemen.

Misschien moet er bij de importeur op dit punt wat meer zorgvuldigheid betracht worden?

Geplaatst

Ook bij mij staat "grijs" op het kenteken. 

Niets aan de hand hoor. trouwens bij een

bepaalde lichtval is het ook net grijs dus.....

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Dat is dan wel weer vreemd.

Mijn Polo was Science Green Metallic, stond ook gewoon "groen" op het kentekenbewijs, het zijn ook een stelletje barbaren daaro. :wink:

Geplaatst

De kleurgegevens op de kentekenbewijzen zijn alleen in een aantal standaard basis-kleuren, dus lichtblauw, donkerblauw, metallic of niet: allemaal blauw op het kenteken.

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...