Jump to content

Nieuwe Pro Cee'd besteld!

Recommended Posts

Nou vandaag is onze nieuwe Pro Cee'd besteld. Een super pack in het casa White met de Genua velgen.

Ligt het nu aan mij of is de levertijd lang? Als men een pro cee'd voor 28 mei besteld is de leverdatum augustus.

Als je toch een nieuw model wil promoten moeten ze toch sneller leveren en die auto's op de weg zien te krijgen. Dat lijkt mij de beste reclame.

Wij wachten wel even :-)

• Like 5

Brigitte van harte met de aanschaf van je nieuwe toet :wink::wink:

jeetje maar nu moet ik dus wachten tot augustus :censored::censored:

Jip, en dan mag je er in sturen zegt Bri...

Er schijnt er net een bij een dealer te zijn geleverd maar die wilde hem niet kwijt aan onze dealer. Die zette hem in de showroom.

• Like 2

Guest Warmentuuter

Alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop.

Wees blij dat het wat langer duurt.

Kan Xtra40 alvast zijn magazijn met accoissoires aanvullen voor een Pro Cee'd.  :-)

Alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop.

Wees blij dat het wat langer duurt.

Kan Xtra40 alvast zijn magazijn met accoissoires aanvullen voor een Pro Cee'd.  :-)

Ja daar wordt zoeken, specifiek is er nog niet veel te vinden, zal ook nog wel even duren denk ik.

Nou vandaag is onze nieuwe Pro Cee'd besteld. Een super pack in het casa White met de Genua velgen.

Hey, Albert Jan & Brigitte, ook van deze kant alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop.

Hoop maar dat het snel augustus is dan kunnen jullie genieten.

Laat Xtra40 niet alleen in jullie auto rijden want ik ken hem met rijden  :-)  :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

• Like 1

Hey, Albert Jan & Brigitte, ook van deze kant alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop.

Laat Xtra40 niet alleen in jullie auto rijden want ik ken hem met rijden  :-)  :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

Nou in de cee'd heeft die zich perfect gedragen, maar ik hou hem in de gaten thnx :-)

• Like 1

Laat Xtra40 niet alleen in jullie auto rijden want ik ken hem met rijden   :-)   :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

zo jammer dit dan weer he  :no:  :no:

• Like 1

Hé, Albert Jan leuk man! De inschatting van de kleur (nou ja kleur!) was dus goed gekozen.

Brigitte blijft dus zitte met een witte.....

• Like 1

Guest Warmentuuter

zo jammer dit dan weer he  :no:  :no:

Och trek het je niet aan......

We hadden allemaal onze momentjes de afgelopen testdrive.

Moet wel zeggen dat ik er een tunnelsyndroom van hebt overgehouden denk ik.

DPP_0507.jpg

Vergeleken bij dit stond een F1 stil.  :-)

Off topic!

Dit weekend toevallig herkenbare beelden uit Monaco.....benieuwd of daar de lucht alweer geklaard is. Burning plates.....

• Like 2

Mooie wagen hoor ! Wij hebben een techno orange met de zwarte genua 17" verkocht, ben ook niet voor deze kleur maar de combinatie is wel erg dik.

De levertijd heeft te maken met je uitvoering, heel Nederland staat vol met business pack's omdat deze het meest verkocht worden !

Mooie wagen hoor ! Wij hebben een techno orange met de zwarte genua 17" verkocht, ben ook niet voor deze kleur maar de combinatie is wel erg dik.

De levertijd heeft te maken met je uitvoering, heel Nederland staat vol met business pack's omdat deze het meest verkocht worden !

Ja voor die combinatie zijn wij ook gegaan alleen is het nu dus de witte geworden. Die vond Brigitte toch mooier (maar smaken verschillen gelukkig). Ja je ziet inderdaad alleen business pack's staan.

Dat had ik gelezen idd ;)

Mijn antwoord lijkt net alsof jullie de oranje gekozen hebben maar zo was het niet bedoeld hehe

Nee dat hadden we ook niet zo gelezen. Wel heb ik het antwoord aangepast want ik dacht dat jullie er één gekocht hadden maar later las ik je profiel en toen begreep ik verkocht :-) had al geschreven veel plezier enz enz.

• 1 month later...