Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen.

hij moet naar Duitsland ik ga me zusje opvangen

veel plezier morgen,ik zie de foto's wel

dat gaat natuurlijk voor heel veel sterkte

Geplaatst

Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen.

Sterkte!
Geplaatst

Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen.

Dat is geen mooi nieuws.

Heel veel sterkte!!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Gloeiende, gloeiende, regent ut. Hoe ut is dat.

Spierpijn nu en kan je weer beginnen. :-)

Geplaatst

Gloeiende, gloeiende, regent ut. Hoe ut is dat.

Spierpijn nu en kan je weer beginnen. :-)

Als de auto goed in de wax staat droogt hij streeploos op  :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Morgen wordt er regen verwacht....daar kunnen onze tere lichamen helemaal niet tegen.

Ik probeer bigwade klaar te stomen voor de meeting.

Als het maar niet zo'n gezapig zootje wordt.......daar zijn wij veels te funky voor, ya!

6078995711_9589b55c43_z_zpse61b591a.jpg

• Like 2
Geplaatst

Als de auto goed in de wax staat droogt hij streeploos op :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

Niet met de neerslag van de Hoogovens, haha !

Tuut, morgen hard rijden, waait het er misschien van af.

Let op op A2; traject controle !!!

En voor de gasten uit het oosten

Let op je snelheid, Utrecht hangt vol met camera's !

.

• Like 2
Geplaatst

Goede morgen Kia liefhebbers! Jammer dat het regent.. Maar wie heeft er zin in? Ik wel, hoor! Tot in de meeting mannen!

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Geplaatst

Wij ook hoor mel en volgens buienradar blijft het de grootste deel van de dag droog

We gaan elkaar zo zien

• Like 1
Geplaatst

Gisteren ook lekker aan de poets geweest met Mothers Wax en zo. Natuurlijk heb ik er ook zin in. Ga kijken of de Party tent Easy Up van mijn zwager mee kan nemen. Een feestje moet je zelf maken toch! Tot zo...Geposte afbeelding

• Like 2
Geplaatst

Het is hier zeer zwaar *** weer dus ik wens jullie veel plezier en beter weer vandaag ;) Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn :D 

Geplaatst

Regen en nog meer regen hier in het zuiden. Ik hoop dat moeders beter weer naar de meern meebrengt.

Geplaatst

vanaf 12:00-13:00 moet het droog zijn jongens (en dames). Heel veel plezier!

En voor alle mensen die nog nooit een Rio Comfort Pack hebben gezien (of een echte Akerslooter), Mijn excuses, ik kan er dus helaas niet bij zijn.

Ik wacht de foto's weer af!

• Like 1
Geplaatst

Hier in het West-Brabantse is het al droog en de regen vertrok richting Noord-Oosten.

Planning is om wel te komen maar hoop niet dat waxen en poetsen een verplichting is om te komen. :wink:

Geplaatst

Zitten jullie trouwens ook op dit moment tot ongenoegen van de vrouw dit forum te lezen tijdens het ontbijt???? :D

Geplaatst

Ik ontbijt nooit. :wink:

Geplaatst

De motor draaid al warm, terwijl ik nog even zit te genieten van een heerlijke kop koffie. Mijn Rio is er helemaal klaar voor nou hopen dat ie wit blijft onderweg.

Tot straks!!

Geplaatst

Ik rijd voor mijn werk nog wel ff snel langs. Hopelijk staan er dan al een paar mensen anders rijd ik weer door. Moet helaas 11 uur beginnen :(

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...