mika kjelld Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen. hij moet naar Duitsland ik ga me zusje opvangen veel plezier morgen,ik zie de foto's wel dat gaat natuurlijk voor heel veel sterkte
xtra40 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 Augustus, 2013 Onze pa komt ook mee zijn Picanto. Gezeliggggggggvv
mika kjelld Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 zo ook weer lekker gewassen en in de wax gezet ben er klaar voor tot morgen
dncnb Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen. hij moet naar Duitsland ik ga me zusje opvangen veel plezier morgen,ik zie de foto's wel Sterkte!
Seafox Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen. hij moet naar Duitsland ik ga me zusje opvangen veel plezier morgen,ik zie de foto's wel Dat is geen mooi nieuws. Heel veel sterkte!!
Albert jan & Brigitte Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Remco, Heel veel sterkte. .
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Gloeiende, gloeiende, regent ut. Hoe ut is dat. Spierpijn nu en kan je weer beginnen.
Specialmade Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Gloeiende, gloeiende, regent ut. Hoe ut is dat. Spierpijn nu en kan je weer beginnen. Als de auto goed in de wax staat droogt hij streeploos op Suc6 Grtz. Specialmade 1
Smart Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Morgen wordt er regen verwacht....daar kunnen onze tere lichamen helemaal niet tegen. Ik probeer bigwade klaar te stomen voor de meeting. Als het maar niet zo'n gezapig zootje wordt.......daar zijn wij veels te funky voor, ya! 2
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Als de auto goed in de wax staat droogt hij streeploos op Suc6 Grtz. Specialmade Niet met de neerslag van de Hoogovens, haha !Tuut, morgen hard rijden, waait het er misschien van af. Let op op A2; traject controle !!! En voor de gasten uit het oosten Let op je snelheid, Utrecht hangt vol met camera's ! . 2
Jim Brouns Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Remco, veel sterkte. En voor de rest veel plezier vandaag.
betominice Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Heren en dames maak er een leuke dag van kan er helaas niet bij aanwezig zijn
Mel_Rio Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Goede morgen Kia liefhebbers! Jammer dat het regent.. Maar wie heeft er zin in? Ik wel, hoor! Tot in de meeting mannen! Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
theomonika Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Wij ook hoor mel en volgens buienradar blijft het de grootste deel van de dag droog We gaan elkaar zo zien 1
Geronimo-Kia Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Gisteren ook lekker aan de poets geweest met Mothers Wax en zo. Natuurlijk heb ik er ook zin in. Ga kijken of de Party tent Easy Up van mijn zwager mee kan nemen. Een feestje moet je zelf maken toch! Tot zo... 2
xtra40 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 18 Augustus, 2013 Wij hebben er ook enorm veel zin in Tot straks
Nieles Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Het is hier zeer zwaar *** weer dus ik wens jullie veel plezier en beter weer vandaag Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn
Albert jan & Brigitte Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Hier is het droog. We proberen zo de zon op te trekken en gaan dan richting de grote stad, met camera's pfffff 1
kris88 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Regen en nog meer regen hier in het zuiden. Ik hoop dat moeders beter weer naar de meern meebrengt.
mcbeef Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 vanaf 12:00-13:00 moet het droog zijn jongens (en dames). Heel veel plezier! En voor alle mensen die nog nooit een Rio Comfort Pack hebben gezien (of een echte Akerslooter), Mijn excuses, ik kan er dus helaas niet bij zijn. Ik wacht de foto's weer af! 1
Gé_ Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Hier in het West-Brabantse is het al droog en de regen vertrok richting Noord-Oosten. Planning is om wel te komen maar hoop niet dat waxen en poetsen een verplichting is om te komen.
mcbeef Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Zitten jullie trouwens ook op dit moment tot ongenoegen van de vrouw dit forum te lezen tijdens het ontbijt????
leonhi Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 De motor draaid al warm, terwijl ik nog even zit te genieten van een heerlijke kop koffie. Mijn Rio is er helemaal klaar voor nou hopen dat ie wit blijft onderweg. Tot straks!!
dncnb Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Ik rijd voor mijn werk nog wel ff snel langs. Hopelijk staan er dan al een paar mensen anders rijd ik weer door. Moet helaas 11 uur beginnen
Aanbevolen Berichten