Jordan Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 vanaf 12:00-13:00 moet het droog zijn jongens (en dames). Heel veel plezier! En voor alle mensen die nog nooit een Rio Comfort Pack hebben gezien (of een echte Akerslooter), Mijn excuses, ik kan er dus helaas niet bij zijn. Ik wacht de foto's weer af! Er is tenminste 1 Comfort Pack erbij De mijne haha
Smart Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 ......En voor alle mensen die nog nooit een Rio Comfort Pack hebben gezien (of een echte Akerslooter) bigwade en ik kennen er eigenlijk maar één....best een vriendelijk volkje hoor.....als ze slapen! BTW! Het slechte weer is helemaal niet zo goed voor onze broze botten. Ik denk dat wij het maar over laten gaan.
Nimo Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 ik kom er aan hoor mannen, de planning liep iets uit hier hopelijk zijn jullie er nog als ik aankom (uurtje rijden)
mika kjelld Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 het was helemaal geweldig hoop mooie autos bij elkaar heren pimpmasters nogmaals bedankt voor deze leuke dag en natuurlijk bedankt voor het presentje 1
Jordan Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Heren Pimpmasters. Het was een super dag. Een hoop mensen gezien en gesproken. De weergoden waren ons goed gezind. Al met al top geregeld en uiteraard bedankt voor het presentje. Bedankt
leonhi Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geslaagde dag, ondanks een korte regenbui vanochtend. Gelukkig kwam de zon snel door. Veel mooie mede Rio's gezien. Al met al een geslaagde dag. Bedankt pimpmasters. Gr. Leonhi
kris88 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Was weer een leuke dag. Tot de volgende keer.
Seafox Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Heren was een leuke dag, heb genoten. Ook leuk om de gezichten te zien van het forum. Bedankt voor het presentjes Pimpmasters. et petje kwam goed van pas met het mooie weer.
Noskiaa Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Eerste kia meeting! Bedankt voor het organiseren! Volgende keer uiteraard weer aanwezig!! Gr. Nick
Gé_ Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geslaagde dag, ondanks een korte regenbui vanochtend. Gelukkig kwam de zon snel door. Veel mooie mede Rio's gezien. Al met al een geslaagde dag. Bedankt pimpmasters. Gr. Leonhi Kijk , dit zijn reactie,s waar wij ander type Kia rijders blij van worden. Je zou toch zeggen dat het juist leuk is om op een dag als deze ook bolide's van medeforumleden zoals b.v. de Picanto's , Sportage's , Venga's en de Soul die vandaag aanwezig waren een blik waardig te gunnen. Ik vond het leuk om een aantal forumleden eens in persoon te kunnen ontmoeten , te spreken en ook hun bolide,s te bekijken. Bedankt organisatoren van deze meeting!! 5
Dirkbelgium Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Spijtig dat het van Gent, België beetje ver is...
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Heren PM's en alle anderen; Bedankt voor de leuke middag. Bijzonder vond ik de ontmoeting met Gé_ die een zelfde rits in zijn nek heeft met vergelijkbare gevolgen van dien als ik. Die was ik op den internetwebs, zelfs na lang zoeken, nog niet tegen gekomen ! Gé_, als je dat goed vind hebben we nog eens contact. grtz! 2
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Het was weer een top dag. Goed geregeld pimpmasters. Volgend jaar weer bij deze de link naar we transfer waar de foto's kan worden gedownload t/m 25 augustus http://we.tl/O7oCeM3olk
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 En we hadden nog een toetje van een andere club........ of was het ook een Kia
J8W8 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Niet aangemeld verder maar toch wel even langsgekomen, gewacht tot de bui voorbij was! Bedankt Pimpmasters voor het organiseren, wat heldere uitleg natuurlijk over diverse modificaties en uiteraard de presentjes! Heel leuk om mee te maken en vooral alle verschillende Kia's te zien staan en berijders natuurlijk! Volgende keer nog meer Rio's en andere Kia modellen en misschien wat minder volkswagens (alleen wat 8tergrondmuziek auto's dan). Burnout was trouwens ook leuk geregeld, volgende keer iets eerder waarschuwen, pakken we de camera's alvast Verwarrend vond ik alleen nog de namen bij de juiste auto's koppelen, komt wel met de tijd als er hopelijk meer meetings volgen groet J8W8 1
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 En wist u???? Er was ook een fast and furious Kia Picanto. Toch wel gaaf zo een Picanto.
kris88 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Vroem bam bam vroem https://www.facebook.com/photo.php?v=193251270851884&set=vb.100005010365767&type=2&theater
leonhi Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Kijk , dit zijn reactie,s waar wij ander type Kia rijders blij van worden. Je zou toch zeggen dat het juist leuk is om op een dag als deze ook bolide's van medeforumleden zoals b.v. de Picanto's , Sportage's , Venga's en de Soul die vandaag aanwezig waren een blik waardig te gunnen. Ik vond het leuk om een aantal forumleden eens in persoon te kunnen ontmoeten , te spreken en ook hun bolide,s te bekijken. Bedankt organisatoren van deze meeting!! Je hebt helemaal gelijk Maar ik was zo onder de indruk van de mooie rio's dat ik de Soul, Venga, Sportage, Picanto, Pro cee'd helemaal vergeten ben. Mijn oprechte excuses Gr. Leonhi 1
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Bij die sportscars-meeting op dat andere terrein liepen wel andere chickies dan bij ons btw Zag ik toen ik weg reed, haha !
leonhi Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Bij die sportscars-meeting op dat andere terrein liepen wel andere chickies dan bij ons btw Zag ik toen ik weg reed, haha ! Daar geloof ik nou helemaal niks van dat je het pas zag toen je weg reed
Jordan Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Ach. Kia is net van het suffe imago af dus grote kans dat bij de volgende meeting ook chickies rondlopen
Nimo Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Haha idd, volgende meeting een paar breezers meenemen danmaar Maar ik vond het ook gezellig heren, zeker nu ik ook wat gezichten achter de forumnamen kan plaatsen Pimpmasters, bedankt voor het organiseren en alle vragen die jullie een voor een zeer uitgebreid beantwoord hebben! 1
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Kersen smaken goed trouwens. Ben wel Smart kwijt... die zit waarschijnlijk nog in het maisdoolhof ...... 1
Aanbevolen Berichten