Creative Name Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Misschien een idee om zondag een verkiezing te houden van mooiste meeting auto! Ik stel een weekje naar Egypte voor als hoofdprijs hahaha
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Anders met alle plezier maar wij zijn morgen de hele dag onder de pannen dus helaas gaat dat niet lukken.
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Mag ik ook zondag langskomen ? gezellig toch!!
xtra40 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2013 Mag ik ook zondag langskomen ? gezelig iedereen mag langs komen ook als je niet hebt aangemeld en denkt op het laatste moment van we gaan even kijken zou ik zeggen schroom je niet en kom gezelig even buurten
Specialmade Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Misschien een idee om zondag een verkiezing te houden van mooiste meeting auto! En wie wil deel uitmaken van de jury ??? (ik wil me wel als één van de jury-leden aanmelden, heb toch geen schijn van kans tegen al dat moois ) Grtz. Specialmade
mika kjelld Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 je onderschat de sportage toch niet......? 1
Specialmade Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 je onderschat de sportage toch niet......? Nee hoor, niet de SP3 maar wel de mijne Grtz. Specialmade
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 ik denk iedereen 1 stemkaartje geven die ook meedoet en mag niet op jezelf stemmen.. dan komt daar een winnaar uit 2
Jack_z Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 zodra ik mijn picanto heb ga ik mee doen, beetje lullig als ik nu in mijn 15 jaar oude twingo kom dus na oktober kan je me leren kennen
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Alle produkten van Meguiars weer gebruikt. Kwam op een zes stappen plan nu uit. Ga nu op het bankje voor het huis zitten met een biertje erbij en kijken hoe mooi de beste Kia ooit gemaakt glimt. Zie jullie morgen.
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Mooi man, tot morgen!!!(helaas geen actiefoto hier... )
xtra40 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 Augustus, 2013 zodra ik mijn picanto heb ga ik mee doen, beetje lullig als ik nu in mijn 15 jaar oude twingo kom dus na oktober kan je me leren kennen Maar je bent gewoon welkom hoor om lekker te komen buurten kan je vadt iedeeen opdoen
Specialmade Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Ga nu op het bankje voor het huis zitten met een biertje erbij en kijken hoe mooi de beste Kia ooit gemaakt glimt. Zie jullie morgen. In dat geval moet je naar deze auto kijken ....... Grtz. Specialmade
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 In dat geval moet je naar deze auto kijken ....... IMG_0273_kiasite.jpg Grtz. Specialmade Er is nog één plaatsje over op het bankje. als je de Sportage naast de Venga zet........ kunnen we er samen naar kijken. http://www.kia.com/nl/content/kia-venga-duurtest-autobild/
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen.hij moet naar Duitsland ik ga me zusje opvangen veel plezier morgen,ik zie de foto's wel
PatrickPR Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Mijn auto is ook weer meeting-waardig qua buitenkant. Viel me toch best tegen. Door de zon droogde het water snel op wat leidde tot vlekken (dat betekend dus opnieuw wassen). En was bang om iets verkeerds te doen. Tank gevuld en zo nog wat muziek op de usb-stick zetten voor onderweg. Ik heb in ieder geval veel zin in morgen.
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Door de zon droogde het water snel op wat leidde tot vlekken (dat betekend dus opnieuw wassen). En was bang om iets verkeerds te doen. Een donkere auto en zon werken niet altijd prettig mee. Je ziet altijd een waas of ziet de opgedroogde druppels. Ik gebruik eerst na het wassen/afspoelen een droogdoek en daarna de quickwax. De lak even insprayen en uitpoetsen. Ben je met 10 minuten klaar en je Rio is als nieuw. Je hebt het van meerdere merken maar ik gebruik die van Meguiars.
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen. hij moet naar Duitsland ik ga me zusje opvangen veel plezier morgen,ik zie de foto's wel Dat is balen Remko maar dit soort zaken gaan voor. Hopen dat het allemaal goed afloopt. sterkte
xtra40 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 Augustus, 2013 Jongens ik moet het over laten gaan, wordt net door mijn zusje bericht dat de vader van haar vriend een herseninfarct heeft met hersenbloeding eroverheen. hij moet naar Duitsland ik ga me zusje opvangen veel plezier morgen,ik zie de foto's wel Dat zijn geen leuke berichten man In elk geval sterkte En de foto's die ga je zeker zien
Specialmade Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 @Remko, Dat is geen fijn bericht. Heel veel sterkte (ook je zus natuurlijk) en de rest van de familie. Met de foto's zal wel goed komen denk ik. Grtz. Specialmade
Specialmade Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 Onze pa komt ook mee zijn Picanto. Da's mooi, kunnen je pa en ik het even over "kermis-auto's" hebben Grtz. Specialmade
Aanbevolen Berichten