wurre Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 De rechter-ruitenwisser hangt weer half aan flarden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 ik weet niet wat jij met je wissers uitspookt maar die van mij zijn al 2 jaar oud en zien er nog prima uit of is er iemand niet bilj met je dat die je wissers stuk maakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Even een update over de afhandeling van de afgebroken sleutel; de garage heeft me een rekening gestuurd van 136 euro, waarop ik een boze mail heb gestuurd naar de garage en naar kia nl. Deze laatste reageerde met de mededeling dat kia een procedure heeft mbt sleutels van een Kia en dat ze hierover de garage hebben aangeschreven. Deze moet nu de factuur aanpassen conform deze instructie. Afwachten maar. Hoi bigmac, welke procedure volgt Kia m.b.t. de afgebroken sleutel(s)? Weet jij hoe dit is/wordt opgelost in soortgelijke gevallen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Kia stuurt een garantiecheck waarmee de klant de nota van de garage kan betalen. Die was in mij geval eerst naar mijn overbuurman gestuurd, die het ding weggegooid had. Na een hoop mails uiteindelijk de check door kia direct naar de dealer gestuurd. Ik heb er dus niets voor betaald uiteindelijk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Bedankt voor de uitleg. Dus als ik het goed begrijp wordt in zulk soort gevallen door KMNL een cheque opgestuurd die de kosten van de geleden schade aan de dealer vergoeden? In mijn ogen wel vreemd dat de dealer dan in dit soort gevallen zelf deze actie niet pleegt naar KMNL. Het zou voor de klant niet moeten uitmaken hoe de garantieaanspraak wordt opgelost, maar blijkbaar erkent KMNL hiermee indirect dat zij dit toch voor de klant een ongewenste situatie vind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wurre Posted February 14, 2014 Author Share Posted February 14, 2014 De dealer heeft me netjes uitgenodigd om de wisser te bekijken. https://picasaweb.google.com/lh/photo/WB3Tg3yoKTEsgpAKa9L8Y1pF-vVzFy3ollRaUQvQyno?feat=directlink Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Kanon Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Hoort zo,is het model Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.