The Firefighter Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 heren/forumleden, afgelopen week nieuwe striping op mijn auto geplakt. weer eens wat anders. nu nog een spoiler scoren. groeten marc 8 Quote
Mel_Rio Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 Door de contrast van zwart-wit, ziet het er BAD-ASS uit! leuk, man! Quote
Nimo Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 Maar toch kan ik je kenteken lezen door die rare ogen (eindigt op een 5) 1 Quote
Specialmade Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 @The Firefighter, Dat ziet er inderdaad erg mooi uit. Zeker het contrast met de zwarte auto en de witte striping komt heel mooi uit. Knap gedaan hoor !! Grtz. Specialmade Quote
Lique Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 Heel leuk! Mooi gedaan. Voor de foto vind ik het jammer dat je die oogjes gebruikt hebt om je kenteken af te schermen. Het vernaggelt een beetje heel erg het totaalbeeld. Volgende keer maar gewoon een geel kwastje gebruiken. 2 Quote
Baggio Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 Heel mooi, mis alleen nog de spiegel striping..... Quote
The Firefighter Posted June 28, 2013 Author Posted June 28, 2013 Heel leuk! Mooi gedaan. Voor de foto vind ik het jammer dat je die oogjes gebruikt hebt om je kenteken af te schermen. Het vernaggelt een beetje heel erg het totaalbeeld. Volgende keer maar gewoon een geel kwastje gebruiken. Aangepast. ik vond ze zelf ook niet mooi. @biaggio: spiegelstriping is volgende stap. Quote
Albert jan & Brigitte Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 Mooi hoor, weer eens iets anders. Zo zie je er weinig rijden. Quote
Recommended Posts