Mikeman Geplaatst 16 Juli, 2013 Geplaatst 16 Juli, 2013 Hallo allen, Mijn naam is Michael Schell, 26 jaar en volgende week kan ik mijn Kia Sorento 3.5 V6 full options eindelijk ophalen Bij andere auto merken ook vaak actief geweest op een forum, zal hier ook proberen weer lekker actief aanwezig te zijn! Groet Michael Schell Quote
Specialmade Geplaatst 17 Juli, 2013 Geplaatst 17 Juli, 2013 @Mikeman, Welkom op dit forum en alvast veel rijplezier en natuurlijk veilige kilometers gewenst met de Sorento. Ziet er erg goed uit, idd brute bak. Grtz. Specialmade Quote
Lique Geplaatst 17 Juli, 2013 Geplaatst 17 Juli, 2013 Gefeliciteerd met je mooie Sorento! Veel rijplezier! Quote
LED-Lightning Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 Mooie tuut hoor, veel veilige kilometers gewenst en welkom hier! Quote
Jack_z Geplaatst 17 Augustus, 2013 Geplaatst 17 Augustus, 2013 en dan te bedenken dat ik al in de wolken ben van mijn nieuwe picanto die ik in oktober af kan halen, jou model gaat boven mijn buget en ik maak er ook niet de kilometers voor, maar wat een brute bak inderdaad Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.