Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

vandaag heeft de dochter haar rijbewijs behaald :clap: ... en ondertussen ben ik aan het wachten op onze nieuwe Carens

zal deze wagen maar alvast omnium verzekeren !!

dus....uitkijken in de buurt van Antwerpen !

• Like 3
Geplaatst

Gefeliciteerd met het behalen van het rijbewijs.

Maar papa, een beetje meer vertrouwen in je dochter mag ook wel ;)

Geplaatst

gefeliciteerd met haar rijbewijs en als tip zou ik bij haar in de auto gaan zitten als ze gaat rijden dan ben jij tenminste veilig;)

Geplaatst

gefeliciteerd met haar rijbewijs en als tip zou ik bij haar in de auto gaan zitten als ze gaat rijden dan ben jij tenminste veilig;)

das misschien nog een idee...ach al doende leert men he,....ze is goed opgeleerd :-) en we hebben ondertussen toch 6 maanden samen gereden.

Geplaatst

Gefeliciteerd,  en onthoudt wat ik  (ex Rijschoolhouder) mijn leerlingen altijd vertelde na behalen rijbewijs nl, dat je nu ALLEEN in het verkeer verder mag leren.

Ik (78 jr ) leer nog steeds !

• Like 1
Geplaatst

De Carens zal voor mij zijn ....! Misschien een Pica voor de dochter?!

Eerst gaat de dochter nog 4 maanden studeren in Turkije ( zonder auto....) en als ze terug komt zien we wel weer...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...