petervw Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 vandaag heeft de dochter haar rijbewijs behaald ... en ondertussen ben ik aan het wachten op onze nieuwe Carens zal deze wagen maar alvast omnium verzekeren !! dus....uitkijken in de buurt van Antwerpen ! 3 Quote
Jordan Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 Gefeliciteerd met het behalen van het rijbewijs. Maar papa, een beetje meer vertrouwen in je dochter mag ook wel Quote
ritro Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 gefeliciteerd met haar rijbewijs en als tip zou ik bij haar in de auto gaan zitten als ze gaat rijden dan ben jij tenminste veilig;) Quote
petervw Geplaatst 19 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2013 gefeliciteerd met haar rijbewijs en als tip zou ik bij haar in de auto gaan zitten als ze gaat rijden dan ben jij tenminste veilig;) das misschien nog een idee...ach al doende leert men he,....ze is goed opgeleerd en we hebben ondertussen toch 6 maanden samen gereden. Quote
Nieles Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Gefeliciteerd!! Nu nog een extra Kia voor de deur Quote
Arie D Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Gefeliciteerd, en onthoudt wat ik (ex Rijschoolhouder) mijn leerlingen altijd vertelde na behalen rijbewijs nl, dat je nu ALLEEN in het verkeer verder mag leren. Ik (78 jr ) leer nog steeds ! 1 Quote
Specialmade Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Petervw, Gefeliciteerd, is de Kia Carens nu voor haar of komt er een andere Kia ??? Grtz. Specialmade Quote
petervw Geplaatst 20 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 Juli, 2013 De Carens zal voor mij zijn ....! Misschien een Pica voor de dochter?! Eerst gaat de dochter nog 4 maanden studeren in Turkije ( zonder auto....) en als ze terug komt zien we wel weer... Quote
xtra40 Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Gefeliciteerd!! Nu nog een extra Kia voor de deur nee hoor mijn kia krijgt ze niet 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.