Bemio Geplaatst 4 Augustus, 2013 Geplaatst 4 Augustus, 2013 Wat is het nut van de langzaam dimmende binnenverlichting? Ik heb deze vraag al op diverse fora gesteld maar niemand weet het antwoord. Quote
Smart Geplaatst 4 Augustus, 2013 Geplaatst 4 Augustus, 2013 Vind je het erg belangrijk dan? Volgens mij heeft het te maken met het feit dat je ogen dan kunnen wennen aan de donkerte. 1 Quote
bigmac Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 Ik weet nog de eerste keer dat ik in een auto met dimmende binnenverlichting zat (Mazda 626); dat vond ik toen wel erg luxe! Je kunt nog snel even het sleutelgat vinden als je ingestapt bent Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 Dat was dus in je rijke tijd, haha ! manmanman 626, dat was een luxe auto........en ging nooooooooooooooit kapot Quote
bigmac Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 Dat was dus in je rijke tijd, haha ! manmanman 626, dat was een luxe auto........en ging nooooooooooooooit kapot eh, dat was niet mijn auto, maar van onze bedrijfsleider(privé reed deze heer trouwens een Diane). Ik had zelf een Mini toen (de ouderwetse Mr. Bean mini). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.