Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Lakkleur nummer kia sorento 2006 170pk diesel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb lakbeschadiging aan mijn kia sorento en wil graag zelf de boel herstellen.

Wie kan mij vertellen waar ( welke plaats ) staat vermeld de lakkleurcode ? Onder de motormaaier gezocht en niets gevonden.

Graag advies ....

Vr. Gr.

Geplaatst

Ook verstopt in je reserve wielkast :-)

SOS (signalering onjuist spatiegebruik :)

Maar Sorento's hebben het reservewiel onder de auto hangen en de laatste keer dat ik keek, zaten daar geen kleurnummerstickertjes :)

OT: Sticker op de dorpel bestuurderskant, staat het daar niet op? Anders sticker links van het dashboard bestuurderskant.

Geplaatst

SOS (signalering onjuist spatiegebruik :)

Maar Sorento's hebben het reservewiel onder de auto hangen en de laatste keer dat ik keek, zaten daar geen kleurnummerstickertjes :)

OT: Sticker op de dorpel bestuurderskant, staat het daar niet op? Anders sticker links van het dashboard bestuurderskant.

Beetje dom dan  :wub: solly 

Geplaatst

Na dom...het idee was leuk, en dat de Sories 'm hebben hangen moet je natuurlijk ook maar weten :)

Geplaatst

Kleurcode staat op label in de stijl van de bestuurdersdeur, of onder de motorkap op het identificatielabel.

Zie foto van mijn autootje. Als je voor de auto staat aan de linkerkant tegen de zijkant.

Alle codes in bijgevoegd document. Kia geeft vanaf 2005 de kleurcodes rechtstreeks aan de lakproducenten en publiceert codes niet meer.

Kia paint codes.pdf

post-512-0-69828000-1378147402_thumb.jpg

Geplaatst

Niks dom, is leuk en gewoon lachen hoor, haha!

Ik ben nou eenmaal dol op inkoppertjes......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...