Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na een zeer genoegelijke middag met medelid Gé in Willemstad (incl. Frietkot en Koffie ervaring) kreeg ik een nazorg mailtje dat één van mijn

koplampen defect was.

Daar had ik nou net een maandje of wat best dure Philips Night Vision in zitten.

Gé wees me ook op een ebay adres waar H7 Led lampen worden verkocht.

http://tinyurl.com/lgkpcce

W.B duurzaamheid en licht opbrengst lijkt me dit eigenlijk prima.

Maarrr...

Wat zijn de valkuilen en wat mag er wettelijk.

Ik hoef geen blauwe dingetjes maar gewoon goed zicht, de lampen staan bij mij dag en nacht aan.

Wat moet het zijn w.b. lumen en hoe is dat te vertalen vanuit 55W lampen.

Ik hoor het graag !

Kosten zijn niet eens zó belangrijk als ze het maar heeeeeeeeeel lang en goed doen.

Hoi !

• Like 1
Geplaatst

led lampen geven nog niet zo veel licht als een gewone halogen lamp of xenon lamp

er zijn wel sets met led verlichting net zo als xenon maar die zijn wel een paar honderd euro

terwijl xenon een paar tientjes is

Geplaatst

Dank voor je snelle antwoord.

Ik was al even aan het googelen en voor 1500+ lumen heb je toch wat andere lampjes nodig dan die van 5,99 :wink:

Geplaatst

Ben even niet op de zaak geweest, en ik verwacht flessenpost tempo, maar heb jij al binnen ?

w.b. techniek

Kun je die H7 (1600+lumen) led lampen er zo indraaien of moet ook daar net als met Xenon startersets oid voor monteren ?

Geplaatst

Nwgein ligt 2 dagen verder met flessenpost vanaf schiphol.

Ik kijk het even aan...

Vanwaar die starters set voor die lampen ?

Heeft dat met het vermogen te maken ?

Geplaatst

Zijn geen starters, maar drivers. Die sturen de LEDs met pulsen aan, waardoor ze feller kunnen oplichten en er minder energie

verloren gaat dan bij een simpele LED (of serie LEDs) met een weerstand in serie en dat eventueel meerdere (sets) parrallel.

De DRL-LEDs op bijv. mijn Picanto worden ook met een driver aangestuurd, daarmee kunnen ze ze ook dimmen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...