Ga naar inhoud

GRATIS poetscursus door Meguiar's BE


Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:

    • Zaterdag 4 April 2009
    • Zaterdag 25 April 2009


Aanbevolen Berichten

Ik heb de auto overigens niet gewassen. Als ik dat gedaan had, had ie er morgen voor vertrek weer net zo gelig uit gezien als dat ie er nu uit ziet.

Wellicht daarmee dan een mooi 'slachtoffer' voor de poetsdemo? Geloof me, hij's echt vies :oops:

Wilde em overigens wel wassen hoor, maar ik realiseerde me dat nu wassen vrij zinloos zou zijn. Niet alleen vanwege het stuifmeel e.d. in de lucht, maar ook vanwege de lange rit morgen vroeg...

Groeten en tot morgen,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Zo, net weer een kwartiertje thuis van een leuke, gezellige en leerzame dag!

Iedereen die aanwezig was bedankt voor de gezelligheid, Alex en Sven natuurlijk ook bedankt voor de organisatie.

Ik vond het een erg leuke dag, ga met liefde de auto boenen met de Meguiars producten, vooral

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook van mijn kant niets dan lof naar jullie deelnemers toe. Het was inderdaad erg gezellig en zelfs voor mij nog leerzaam ondanks dat dit voor mij niet de 1ste keer was.

Ik vond het zelfs zo gezellig dat ik geen foto's gemaakt heb van deze dag. :(

Ik denk dat ik kan zeggen dat we zo'n dag nogmaals kunnen organiseren. Misschien dat Sven dan naar Nederland kan komen naar een locatie dat voor iedereen te doen is qua afstand.

@Peter,

Ik ben benieuwd naar het resultaat van je motorcompartiment. We zagen nu al resultaat en stonden bijna met z'n alle verbaasd te kijken.

Geniet nog allemaal van de avond en het weekend en hopelijk tot een volgende keer.

Ik ben intussen al op iets aan het broeden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Alex en anderen,

Zeker voor herhaling vatbaar, wellicht in Nederland.

Wellicht is het een idee dat Sven er wellicht bij zou kunnen zijn ALS we in Nederland dit jaar nog een Kia Meeting organiseren?

Wellicht is dit een idee, samen met een wagen van CarGlass die dan wellicht sterren kunnen repareren en kenteken graferen ofzo?

Zo is er wellicht wat meer volume aan een meeting te geven. Alleen wel zorgen dat Meguiars Nederland dan niet moeilijk gaat doen als ze zouden ontdekken dat Sven er bij is voor een detail day, of een aangepast idee daarvan..

Onderstaand dan wat foto's. Overigens heb ik van de hele dag verder ook geen foto's gemaakt, wel de bedoeling gehad, maar niet toe gekomen.

De enige foto die ik ervan heb is de colonne Kia's onderweg naar Waver.

Kleine opmerking over het motorcompartiment: Ik ga er binnenkort een keer de tijd voor nemen om dit eens 'dunnetjes' over te doen... Denk dat je de volgende keer n

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook van onze kant was de dag zeer geslaagd.

Eindelijk eens wat gezichten gezien achter de forumnamen.

Maar vooral: de Kia's lekker kunnen bewonderen.

@Alex:

Je was een mooi proefprojekt, hopelijk gaat de rest van je Ceed er net zo mooi uitzien als de motorkap.

@Peter:

Je motorcompartiment was idd erg aan een opknapbeurt toe, en het resultaat was verbluffend.

Langs deze weg willen wij AlexVB en Sven onze complimenten geven voor deze onvergetelijke, en vooral goed geregelde dag.

We hebben nu materiaal genoeg om de Pica er tiptop uit te laten zien, de resultaten zal ik snel hier laten zien.

Ik denk dat de komende tijd de deelnemers best wat extra spieren in de armen gaan ontwikkelen.

Nogmaals bedankt voor de geslaagde dag.

Hopelijk volgend jaar weer.

Agnes en Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hei poetscollega's.

echt een toffe dag gehad, zowel plezierig als leerrijk. Enig nadeel is dat mijn bankrekening weer geslonken is.

Alex, bedankt voor de organisatie,

Sven (indien hij dit zou lezen), bedankt voor de uitleg,

alle anderen, bedankt voor de toffe dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goedemorgen mensen,

Vandaag vroeg opgestaan met de intentie "Black Mamba" verder af te werken, regent het hier pijpestelen :(

Maar, niet getreurd deze week is voor mij erg kort qua werk en ik probeer Donderdag samen met iemand de kleine beschadigingen weg te werken en daarna Black Mamba swirl vrij te maken en weer zijn Meguia's shine terug te geven.

Wat ik nog vragen wil aan jullie deelnemers: Vinden jullie het erg als ik jullie posts van na deze gezellige poetsdag/cursus op het Belgisch Meguiar's forum plaats?

Aan alle andere KIA fans!! Jullie hebben wat gemist..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik nog vragen wil aan jullie deelnemers: Vinden jullie het erg als ik jullie posts van na deze gezellige poetsdag/cursus op het Belgisch Meguiar's forum plaats?

Aan alle andere KIA fans!! Jullie hebben wat gemist..

Vanaf deze zijde GEEN bezwaar!!

Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites


P.s. dit is alweer mijn 666e post hier op het forum...:devil2:

En nu zeker de hele dag naar "the number of the Beast" luisteren van Iron Maiden.

Mhhmmm... en goed idee.

Jullie posts worden geplaatst waar je je kon aanmelden op het Belgisch Meguiar's forum.

Ik zorg wel voor de foto's. Is een kleinde moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En nu zeker de hele dag naar "the number of the Beast" luisteren van Iron Maiden.

Nou nee, Iron Maiden is niet bepaald mijn muziekstijl.. af en toe een keer als ik me kl**e voel misschien, maar daar blijft het dan bij..

Maar daar hebben we dan Thunderstruck van AC/DC o.a. al voor ;)

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


heeey allemaal,

ik wil graag iedereen bedanken vor de gezellige dag.

en wil zeker alex bedanken voor het bellen en voor de orgnisatie.

en sven bedanken voor de cursus.

kan niet wachten om jullie te zien als me auto gespoten is ga ik snel maar eens bestellen via internet.

en daarna poetsen dat kan me auto wel gebruiken.

ik was trouwens maar 5 min. te laat, want was in een uurtje ong. in rotterdam:P

zie/spreek jullie snel.

mvg,

Kelvin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo boys,

Ik vond het ook een geslaagde dag. Ookal is het een klein stukje rijden (470 kilometer

in totaal). Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Ik ben blij dat ik het verkoop gedeelte

niet heb bijgewoond anders had ik nu geen geld meer op mijn rekening gehad ;).

Ik ga zeker wat spullen over internet bestellen.

@sven

Ik vind dat hij het op een leuke/intressante manier gebracht heeft. Hij nam voor iedereen ruim de

tijd en heeft er voor gezorgt dat zelfs mijn vriendin, die het niet zo met poetsen heeft

;), het intressant vond.

Petje af! en bedankt voor de organisatie.

tot de volgende keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ahhhh fijn dat iedereen het zo gezellig heeft gehad en dat het een geslaagde dag was!! ;)

Jammer dat ik niet aanwezig was...maar komen nog vast meer meetingen ;)

Leuke foto's :D

Gr daiz

Link naar reactie
Delen op andere sites


heeey allemaal,

ik wil graag iedereen bedanken vor de gezellige dag.

en wil zeker alex bedanken voor het bellen en voor de orgnisatie.

en sven bedanken voor de cursus.

kan niet wachten om jullie te zien als me auto gespoten is ga ik snel maar eens bestellen via internet.

en daarna poetsen dat kan me auto wel gebruiken.

ik was trouwens maar 5 min. te laat, want was in een uurtje ong. in rotterdam:P

zie/spreek jullie snel.

mvg,

Kelvin

Dat heb je dan nog snel weten te doen! Flink doorgereden denk ik dan??

Maar goed... volgende keer sleutel niet meer met je TomTom op de bijrijdersstoel laten liggen he!

Tip: Hou je sleutel altijd OF in de hand OF in je broekzak ofzo maar leg em nooit ff neer.. dan krijg je dit soort dingen...!

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren de 4 stappen, wassen, kleien, cleanen en in de was zetten, van het Mequiar's plan doorgenomen op de Pica.

Het is een heftige dag geweest, spierballen gekweekt, en het resultaat mag er zijn.

Hij ziet er nog mooier uit dan toen hij net uit de showroom kwam.

Hij blinkt als een spiegel, de kleine krasjes zijn allemaal verdwenen.

Het is best een flinke investering, maar als je dat wegzet op 10-12 gigapoetsbeurten, kost het uiteindelijk bijna niets.

Kortom: ik ben zeer tevreden.

Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 11 maanden later...

Bij mij idem dito, wil graag een keer deelnemen aan een Mequiars poetscursus. Ik sla nl. de Waxoyl-behandeling over bij aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wordt aan gewerkt... Niet vergeten dat deze cursus VORIG JAAR was ;)

Weet ik meneer Alex!:mrgreen: Jij was nu toch bezig om iets te organiseren in mei? Ik vermoed dat ik dat niet ga redden met een andere auto.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe Aanmaken...