Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb interesse in een GRATIS Meguiars poetscursus op:

• Zaterdag 4 April 2009
    • Zaterdag 25 April 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ik heb nog niet gekeken hoe ik moet rijden :P

Als ik weet waar het is tik het in op mijn tomtom en gaan met die banaan ;)

Adres staat al in mijn eerste bericht maar hier nogmaals. Kunnen jullie kijken hoever rijden het is..:

Berlaarbaan 85B-2860 Sint-Katelijne-Waver, Belgi

• Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Alex VB:

misschien ff contact met Sven??

Tis idd dat sommige mensen wel erg vroeg in de auto zitten.

Hopelijk snel een antwoord.

Philip

Geplaatst

Hoi allen,

Ik zag op het Megeguiars forum dat de aankomst tussen 8.00 en 8.30 uur is. Als ik even uit ga van 8.00 uur met een reistijd van minimaal 2 uur en 15 minuten (kortste route plus evt. zoeken waar de Tom Tom verwarrend is) dan zou ik moeten vertrekken om uiterlijk 5.45 uur op zaterdag morgen... Da's best vroeg voor een zaterdag ochtend...

Als het dus om 9.00 uur kan beginnen, of om 9.30 uur, vind ik het absoluut geen probleem om pas om 16.30 uur te vertrekken...

Groeten,

Peter

Geplaatst

Voor mij dus nog vroeger routeplanner geeft aan dat het 2,5 uur rijden is.

Dus ook ik sluit me aan bij peter als het mogelijk dat het een uurtje later begint, graag!!

Als het niet mogelijk is dan moet ik er maar gewoon vroeg uit :D

Geplaatst

Ik heb aan Sven gevraagd of het wat later kan. Meestal is dit geen probleem omdat het een beetje een club dag is en wij kunnen "bepalen" hoe deze er uit gaat zien.

Helaas is Sven dit weekend lastiger te bereiken omdat hij volgens mij een meeting weekend heeft en met Meguiar's daarop aanwezig is. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon ff geniet van het weekend.

Zodra er enig nieuws is laat ik het jullie meteen weten.

Geplaatst

Hallo,

Ik hb voor de deelnemers aan deze nu al legendarische Meguiar's poetsdag goed nieuws. Ik heb zojuist van Sven het bericht gehad dat de dag er als volgt gaat uitzien:

9.30 aankomst van de leden

10.00 start theorie

12.00 einde theorie

12.30 start demonstratie

15.00 einde demonstratie

15.15 persoonlijke benadering en testmoment

16.15 einde en shopmoment.

Ik hoop dat dit naar tevredenheid is en dat we er een gezellige en leerzame dag van kunnen maken.

Geplaatst
Hoi allen,

Ik zag op het Megeguiars forum dat de aankomst tussen 8.00 en 8.30 uur is. Als ik even uit ga van 8.00 uur met een reistijd van minimaal 2 uur en 15 minuten (kortste route plus evt. zoeken waar de Tom Tom verwarrend is) dan zou ik moeten vertrekken om uiterlijk 5.45 uur op zaterdag morgen... Da's best vroeg voor een zaterdag ochtend...

En nu hoef je 'pas' om 6.45 uur te vertrekken... dat wordt dus lekker uitslapen!! :mrgreen: hehehe

Wat betreft gezamelijk rijden: Breda of Eindhoven maakt wat mij betreft niet zoveel uit. De

Geplaatst

ik zou ook graag mee willen moet alleen kijken of ik dan kan.

want ik kom op vrijdag terug van een week tjechie en op zaterdag avond heb ik een feest. ik hoor van de week hoe laat we terug zullen zijn op vrijdag avond als dat een beetje vroeg is kom ik mee anders lijkt het me niet handig omdat ik dan erg moe ben:sleep1:. en het is het weekend voordat ik 20 weken op stage ga, dus het zal wel leuk zijn om nog net voor me stage mee te gaan. van de week laat ik definitief weten of ik mee ga ja of nee.

ik zal als ik mee ga over breda gaan want als ik via eindhoven ga is het voor mij een uur langer rijden ofzo.

groeten,

kelvin

Geplaatst

hopelijk is het dan zo geen :shit:-weer zoals vandaag.

Anders kunnen we eerst nog een uur staan spoelen en drogen voordat we iets kunnen uitproberen.

Geplaatst

Omdat de reisweg totaal niet uit maakt denk ik dat ik zelf ook voor Hazeldonk ga. Is ook een lekker grote parkeerplaats net voor de grens waar je makkelijk kunt treffen. Pak ik mooi een bak koffie bij de McDrive...

Iemand een tijd in gedachten om af te spreken bij Hazeldonk?

Groeten,

Peter

Geplaatst (aangepast)

Tijd van aankomst in Waver is 9.30 uur, wellicht is het dan een idee om om 8.00 uur te verzamelen op parkeerplaats Hazeldonk t.h.v. McDrive?

Rijden we vanaf daar voor zover mogelijk gezamelijk verder? Voor zover mogelijk, omdat de verkeersomstandigheden het maar net toe moeten laten...

Is dat een idee??

Voor hen die hieraan willen meedoen: Laat het even weten, hou ik een kort krabbellijstje bij zodat we weten wanneer we compleet zijn... Maar dan is het wel tussen 7.55 uur en 8.10 uur verzamelen en 8.10 uur gaan rijden... Het is volgens Mappy.com namelijk ongeveer 52 minuten rijden vanaf Hazeldonk naar Waver en da's excl. verkeersdrukte, die ik overigens niet verwacht op een zaterdag...

Groeten,

Peter

aangepast door El-Rio-Grande
Geplaatst

hey mensen ik heb ook gereageert op de poets dag in belgie alleen nog even wachten dat ik ook op de lijst sta.

alleen ik moet uit rotterdam komen ik weet niet of we een verzamelpunt afspreken ergens langs de snelweg bij een tankstation of zo iets.

Geplaatst

Wij komen vanaf Breda.

Ik denk dat voor een aantal mensen de grensovergang bij Hazeldonk een mooie ontmoetingsplaats is, en dan misschien bij de Mac??

Tijd nog even bekijken.

Philip

Geplaatst
hey mensen ik heb ook gereageert op de poets dag in belgie alleen nog even wachten dat ik ook op de lijst sta.

alleen ik moet uit rotterdam komen ik weet niet of we een verzamelpunt afspreken ergens langs de snelweg bij een tankstation of zo iets.

Alvast welkom. Nog 5 of 4 mensen te gaan en we zijn goed bezig.

Ik ben blij dat er toch mensen zijn die zich aanmelden en deel willen nemen aan dit soort kleine evenementen. Een voordeel hiervan is dat je er nog iets van kunt leren ook.

Geplaatst

Hoi Rik, zie een eerdere post van mij:

Tijd van aankomst in Waver is 9.30 uur, wellicht is het dan een idee om om 8.00 uur te verzamelen op parkeerplaats Hazeldonk t.h.v. McDrive?

Rijden we vanaf daar voor zover mogelijk gezamelijk verder? Voor zover mogelijk, omdat de verkeersomstandigheden het maar net toe moeten laten...

Is dat een idee??

Voor hen die hieraan willen meedoen: Laat het even weten, hou ik een kort krabbellijstje bij zodat we weten wanneer we compleet zijn... Maar dan is het wel tussen 7.55 uur en 8.10 uur verzamelen en 8.10 uur gaan rijden... Het is volgens Mappy.com namelijk ongeveer 52 minuten rijden vanaf Hazeldonk naar Waver en da's excl. verkeersdrukte, die ik overigens niet verwacht op een zaterdag...

Groeten,

Peter

Wij komen vanaf Breda.

Ik denk dat voor een aantal mensen de grensovergang bij Hazeldonk een mooie ontmoetingsplaats is, en dan misschien bij de Mac??

Tijd nog even bekijken.

Philip

Hoi Philip, Hazeldonk lijkt me een vrij geschikte plek om te verzamelen...

Groeten,

Peter

Geplaatst
ja ik zit er ook bij kan nie wachten om belgie onveilig te maken.

Onveilig maken nog wel :P Nouwja, ik heb er zelf ook best zin in. En als ik zie hoe het nu loopt met aanmeldingen voor deze 'bijeenkomst' dan heb ik ook best zin in de Kia Dag..

Groeten,

Peter

Geplaatst

Er zijn nog 4 plaatsen vrij voor deze dag. Het wordt dringen als het zo doorgaat. Misschien maar toch voor de zekerheid een 2e dag "reserveren" bij Sven? In het najaar misschien!?

Misschien dat we voor de club ook een Advanced Meguiar's Detailing day kunnen organiseren? Hier wordt er wat verder op het "repareren" van kleine krassen enz. ingegaan die machinaal dienen te gebeuren.

Maar dat is een latere zorg. Eerst 25 april.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...