LJ01 Geplaatst 16 September, 2013 Geplaatst 16 September, 2013 In mijn Cee'd SW van 2010 laat mijn navigatiescherm alleen nog maar het logo van KIA zien (ook als je op de knoppen drukt van navigatie) terwijl je normaal gesproken de radio te zien krijgt. Ook krijg ik bij het achteruitrijden geen lijnen meer te zien. Nu heb ik het al uit en aan gezet, maar dat werkt niet. Weet iemand of je op een andere manier het systeem kan resetten, of is dit iets voor de dealer? Het instructieboekje geeft namelijk erg weinig informatie over wat te doen. Quote
chloso Geplaatst 17 September, 2013 Geplaatst 17 September, 2013 Mss kan je even de + & - van de accu loshalen? Mss helpt t? Is maar een idee. Weet niet of t effectief helpt Grtz Quote
Creative Name Geplaatst 17 September, 2013 Geplaatst 17 September, 2013 In mijn Cee'd SW van 2010 laat mijn navigatiescherm alleen nog maar het logo van KIA zien (ook als je op de knoppen drukt van navigatie) terwijl je normaal gesproken de radio te zien krijgt. Ook krijg ik bij het achteruitrijden geen lijnen meer te zien. Nu heb ik het al uit en aan gezet, maar dat werkt niet. Weet iemand of je op een andere manier het systeem kan resetten, of is dit iets voor de dealer? Het instructieboekje geeft namelijk erg weinig informatie over wat te doen. Zo te lezen kan het besturingssysteem niet geladen worden, dat wordt een bezoekje aan de dealer... Quote
LJ01 Geplaatst 11 Oktober, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2013 Zo te lezen kan het besturingssysteem niet geladen worden, dat wordt een bezoekje aan de dealer... Kleine update. Ik ben maar naar de dealer gegaan en het was iets wat ze niet konden repareren. Ik kreeg daarom een nieuw navigatiesysteem ondanks dat het net buiten de garantietermijn viel (op het navigatiesysteem zit maar 3 jaar garantie). Wel betekende dat een extra bezoekje, maar vandaag werd het erin gezet. Overigens, ik hoop dat niemand dit probleem buiten de garantieperiode krijgt want een nieuw systeem schijnt niet zo goedkoop te zijn. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Oktober, 2013 Geplaatst 11 Oktober, 2013 Kleine update. Ik ben maar naar de dealer gegaan en het was iets wat ze niet konden repareren. Ik kreeg daarom een nieuw navigatiesysteem ondanks dat het net buiten de garantietermijn viel (op het navigatiesysteem zit maar 3 jaar garantie). Wel betekende dat een extra bezoekje, maar vandaag werd het erin gezet. Overigens, ik hoop dat niemand dit probleem buiten de garantieperiode krijgt want een nieuw systeem schijnt niet zo goedkoop te zijn. Nou dat is wel service van Kia en de dealer... Quote
Specialmade Geplaatst 11 Oktober, 2013 Geplaatst 11 Oktober, 2013 Kleine update. Ik ben maar naar de dealer gegaan en het was iets wat ze niet konden repareren. Ik kreeg daarom een nieuw navigatiesysteem ondanks dat het net buiten de garantietermijn viel (op het navigatiesysteem zit maar 3 jaar garantie). Wel betekende dat een extra bezoekje, maar vandaag werd het erin gezet. Overigens, ik hoop dat niemand dit probleem buiten de garantieperiode krijgt want een nieuw systeem schijnt niet zo goedkoop te zijn. Hele nette oplossing en goed service van Kia en natuurlijk ook de dealer. Een extra bezoekje is dat zeker wel waard ! Suc6 met je nieuwe navigatie. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.