Jack_z Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 ik heb de zoekfunctie gebruikt om hier wat over te vinden, maar niets dus. mijn vraag is zijn die zijwindschermen iets ? en is de installatie echt zo makkelijk als ze beweren ? http://climair.nl/wt04/nl//product_info.php?manufacturers_id=&products_id=715 alvast bedankt voor de aandacht Quote
oude Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 @jackulator Even kijken bij bij picanto, pagina 2, elfde onderwerp, n.l. zijwindschermen. Hebben een paar mensen hun mening gegeven. Succes en groet. Mij bevallen ze uitstekend. Quote
Specialmade Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 @jackulator Even kijken bij bij picanto, pagina 2, elfde onderwerp, n.l. zijwindschermen. Hebben een paar mensen hun mening gegeven. Succes en groet. Mij bevallen ze uitstekend. Hier dus even kijken. Dat is wat makkelijker zoeken. Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts