Jack_z Geplaatst 25 September, 2013 Geplaatst 25 September, 2013 ik heb de zoekfunctie gebruikt om hier wat over te vinden, maar niets dus. mijn vraag is zijn die zijwindschermen iets ? en is de installatie echt zo makkelijk als ze beweren ? http://climair.nl/wt04/nl//product_info.php?manufacturers_id=&products_id=715 alvast bedankt voor de aandacht Quote
oude Geplaatst 25 September, 2013 Geplaatst 25 September, 2013 @jackulator Even kijken bij bij picanto, pagina 2, elfde onderwerp, n.l. zijwindschermen. Hebben een paar mensen hun mening gegeven. Succes en groet. Mij bevallen ze uitstekend. Quote
Specialmade Geplaatst 25 September, 2013 Geplaatst 25 September, 2013 @jackulator Even kijken bij bij picanto, pagina 2, elfde onderwerp, n.l. zijwindschermen. Hebben een paar mensen hun mening gegeven. Succes en groet. Mij bevallen ze uitstekend. Hier dus even kijken. Dat is wat makkelijker zoeken. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.