Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Heb gisteren de voorrruit van onze i10 laten vervangen bij Carglass. (NWgein)

Dit naar aanleiding van mail van verzekeraar.

Koste me geen drol,  incl. nieuwe Bosch ruitenwissers.

 

Nu was ik niet zo'n fan van CG maar dit hebben ze perfect gedaan.

Nieuwe spullen, alle ruiten schoongemaakt en auto gezogen.

Zeer behulpzaam en net personeel.

Actie met gratis wissers loopt t/m nov.

Met 3 of meer putjes krijg je een ruitvervanging.

Hoed af.

Kijk wel even naar je eigen risico.

Eega is erg blij met helder zicht ! :wink:

  • Like 3
Posted

Nice, mijn ruitenwissers zijn aan vervanging toe.... even putje zoeken :) lol grappie

 

Klinkt goed, ik heb ook nooit geen slechte ervaring gehad met CG

Guest Warmentuuter
Posted

Nice, mijn ruitenwissers zijn aan vervanging toe.... even putje zoeken :) lol grappie

 

Klinkt goed, ik heb ook nooit geen slechte ervaring gehad met CG

 

Anders maak je er een paar bij.  :-)  :-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...