bigwade Geplaatst 5 November, 2013 Geplaatst 5 November, 2013 Heb gisteren de voorrruit van onze i10 laten vervangen bij Carglass. (NWgein) Dit naar aanleiding van mail van verzekeraar. Koste me geen drol, incl. nieuwe Bosch ruitenwissers. Nu was ik niet zo'n fan van CG maar dit hebben ze perfect gedaan. Nieuwe spullen, alle ruiten schoongemaakt en auto gezogen. Zeer behulpzaam en net personeel. Actie met gratis wissers loopt t/m nov. Met 3 of meer putjes krijg je een ruitvervanging. Hoed af. Kijk wel even naar je eigen risico. Eega is erg blij met helder zicht ! 3 Quote
Remko .me Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Nice, mijn ruitenwissers zijn aan vervanging toe.... even putje zoeken lol grappie Klinkt goed, ik heb ook nooit geen slechte ervaring gehad met CG Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Nice, mijn ruitenwissers zijn aan vervanging toe.... even putje zoeken lol grappie Klinkt goed, ik heb ook nooit geen slechte ervaring gehad met CG Anders maak je er een paar bij. Quote
Creative Name Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Ik heb nog een waardebon van CarGlass van €75. Mocht iemand hem ooit echt nodig hebben laat het ff weten dan, scheelt je weer centjes! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.