biancaa Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Ik wil graag navigatie laten inbouwen in mijn Picanto 2012. Nu heb ik navigatie gevonden op een website en heb mijn dealer gemaild met de vraag of die hem in kan bouwen. Ik kreeg hierop een mail terug dat dit mogelijk is en dat de kosten 150 euro zijn omdat het 2 uur werk is. Mijn vraag is nu is dit duur? de inbouw navigatie schijnt plug en play te zijn. Quote
jeroen66475 Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Het meeste werk zit in het uitbouwen van de standaard radio. Het verwijderen van het dashboard paneel is erg lastig en niet zonder risico op beschadigingen. Daarna moet het nieuwe paneel weer met de navigatie worden ingebouwd en aangesloten. Twee uur lijkt mij niet overdreven. Quote
Gast Stief Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 2 uur vind ik ruim maar niet overdreven. Afhankelijk van de radio. Maar uitbouwen en inbouwen ben ik zelf ongeveer een half uur mee bezig. Maar misschien moet je Pimpmasters eens benaderen. Die doen het inmiddels met hun ogen dicht. en heb me laten vertellen dat hun tarief erg interessant is. gr, Stief Quote
Cardetails.nl Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Vraag daarbij ook even duidelijk wat ze precies aansluiten. Ik bedoel zitten alle kabels voor bijvoorbeeld de snelheidpulsen er ook bij of niet. Wordt hij direct anders aangesloten zodat de navigatie en telefoon altijd is te gebruiken of wordt die op de handrem aangesloten. Zijn maar een paar vragen. Quote
biancaa Geplaatst 6 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2013 Dank jullie wel voor de reacties ik ga eens bedenken wat ik nu ga doen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Om watvoor radio gaat het? Misschien kunnen/willen de Pimpmasters je anders ook wel helpen!? Quote
biancaa Geplaatst 8 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2013 Murcielaygo het gaat om dit navigatiesysteem Kia Picanto radio navigatie multimedia 8 inch touchscreen S100 A8 Cortex 3G Wifi Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 Dan zou ik contact zoeken met de pimpmasters; zij kunnen je zeker helpen en zijn waarschijnlijk STUKKEN gezelliger (en goedkoper) dan je dealer. Quote
Picawhite Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 zou dus een Witson of een Vigo kunnen zijn , dus plug and play stekkers er in klaar , is zelfs bij mijn Vigo niet nodig geweest om de stuurwiel bediening in te leren ,werkte gelijk.Meeste werk zou zijn om de eventuele startknop te monteren indien aanwezig. Quote
biancaa Geplaatst 9 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2013 Ik heb geen startknop en geen stuurwielbediening, ik heb vandaag tijdens de kia testdag een afspraak gemaakt bij de dealer over 2 weken zit de navigatie erin. Quote
biancaa Geplaatst 29 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 November, 2013 Vandaag is de navigatie ingebouwd helemaal happy, werkt perfect, ziet er super goed uit. Dankzij Dealer kia vullings in Best kan ik nu overal naartoe zonder te verdwalen super service alles werd netjes uitgelegd. Quote
ChicaPica Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Vandaag is de navigatie ingebouwd helemaal happy, werkt perfect, ziet er super goed uit. Dankzij Dealer kia vullings in Best kan ik nu overal naartoe zonder te verdwalen super service alles werd netjes uitgelegd. Hi, ik ben ook op zoek naar een navigatie/radiosysteem... heb nu de modellen op dynavinonline.nl op het oog. Welke heb jij aangeschaft? Quote
biancaa Geplaatst 1 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 December, 2013 s100 van caraudioexpert het frontje is wel zonder startknop ik weet niet of je die op de auto hebt zitten, ze hebben namelijk 2 types voor de kia picanto. Ik heb de navigatie met de 8 inch scherm gepakt. Iedereen is ervan onder de indruk dat het scherm zo groot en helder/ duidelijk is. De navigatie met de 7 inch scherm heeft namelijk een gat in het frontje voor de start knop. Inbouw bij mijn kia dealer kostte 95 euro. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.