willem1 Geplaatst 7 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2009 De nieuwe Sorento mag maar 2 ton trekken, da's wel weer jammer; met je Joice lukt dat dan nog wel (hoewel Kia volgens een Duits onderzoek minder problemen heeft dan vele andere automobielen en dat is ook weer een opsteker!) Quote
minibraam Geplaatst 8 September, 2009 Geplaatst 8 September, 2009 Ik vind het altijd jammer dat sommige vooraanstaande automagazines steeds maar weer de kia afkraken, al is het alleen maar om de naam of zo. Ik voorspel een stijgende lijn in de verkopen, en........de koreanen luisteren toch wel goed. Ik vind dat ik waar voor mn geld heb. Quote
bambix Geplaatst 24 September, 2009 Geplaatst 24 September, 2009 Ik was per toeval vandaag in de garage en de eerste 2 nieuwe Sorento's waren net geleverd. Ik moet zeggen dat hij heeeeeeel ruim lijkt binnenin. Aan de nieuwe look moet ik wel wennen, zowel de binnen- als de buitenkant. Het is dus duidelijk een road-SUV, terwijl de oude een offroad-SUV was. Persoonlijk vind ik de vorige stoerder. Quote
brouwer2001 Geplaatst 24 September, 2009 Geplaatst 24 September, 2009 bij kia wolters ijsselstein staat die alweer een tidje buiten en in het voorbij gaan vind ik hem er erg strak uitzien een mooie nieuwe strakke look. weer een nieuw doel om voor te sparen:razz: Quote
kiaso Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Ik was per toeval vandaag in de garage en de eerste 2 nieuwe Sorento's waren net geleverd. Ik moet zeggen dat hij heeeeeeel ruim lijkt binnenin. Aan de nieuwe look moet ik wel wennen, zowel de binnen- als de buitenkant.Het is dus duidelijk een road-SUV, terwijl de oude een offroad-SUV was. Persoonlijk vind ik de vorige stoerder. Waarom? Geen lage gearing! 2wd uitvoeringen( goedkoop) voorwiel aandrijving Lijkt niet op mercedes ml ( de vorige duidelijk wel ) geen 3,5 ton trekken geen automaat standaard geen 6 cillinder standaard! groet , kiaso Quote
willem1 Geplaatst 29 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2009 Wil het maar even zeggen: de mooiste uitvoering in NL is de 2.2 D AUT en 4x4. Ondanks downsizing genoeg vermogen (197pk) maar ehh....'t is natuurlijk geen echte 4x4 meer met zo'n onderstel maar ja, hoeveel mensen doen nog een rondje terrein? Heb de nieuwe nog niet aan de tand gevoeld, dat komt nog wel, maar de berichten van de autojournaille zijn tot nu toe positief. En dat hebben we met Kia in z'n algemeenheid ook nog niet veel meegemaakt. Dat de 6-pitter benzine-uitvoering het niet meer heeft gered is meer een kwestie van marketing ingegeven door brandstofprijzen hier. Mocht je nog eens in de USA komen raad ik je aan met een 3.8 of anders de Borrego V-8 te rijden. Da's echt geheel andere koek maar ja daar kosten deze auto's minder dan de helft dan hier evenals de bangzine en vele andere zaken.... Diesel is daar om te koken, alleen vrachtwagens rijden met mazout.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.