Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo heeft hier iemand ervaring met de rubber matten van de Kia Picanto van de dealer? hebben deze matten een opstaand randje? blijven de stoffen matten droog?

Geplaatst

@henny, ja, ik heb rubber matten van de dealer. Water van je schoenen blijft netjes op de rubber mat, opstaande randjes.

Maar je vraag of de stoffen matten droog blijven snap ik niet helemaal. Je bedoelt denk ik of de vloerbedekking

Droog blijft, ja. De stoffen matten gaan er toch uit, die gebruik ik van de zomer weer.

Grt. Henk

• Like 1
Geplaatst

Hoi Henk,

je hebt natuurlijk gelijk ik bedoel of de vloerbedekking droog blijft. Bedankt voor je reactie ga ik deze week even kijken bij de dealer.

Grt Henny

@henny, ja, ik heb rubber matten van de dealer. Water van je schoenen blijft netjes op de rubber mat, opstaande randjes.

Maar je vraag of de stoffen matten droog blijven snap ik niet helemaal. Je bedoelt denk ik of de vloerbedekking

Droog blijft, ja. De stoffen matten gaan er toch uit, die gebruik ik van de zomer weer.

Grt. Henk

Geplaatst

ik heb ze bij laudorshop besteld, zijn ook met originele pasvorm en opstaande rand, maar dan 20 euro goedkoper, bedoel het is maar om straks die winterzooi tegen te houden zodat de vloerbedekking mooi blijf :P

Geplaatst

Heb je daar een link van toevallig? 

ja voor jou altijd :P maar je ziet alleen maar algemenen voorbeeld foto, mar ik heb al contact met laurens gehad en ze zijn echt originele pasvorm en met opstaand randje 

http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d183.html

ik ga ze bij hem ophalen in alphen a\d is maar klein stukje vanuit 079 he buurman :P

Geplaatst

Ik heb de rubberen matten direct besteld na het lezen vanavond, krijg net een email dat de matten helaas niet meer leverbaar zijn voor de Kia picanto en direct van de site wordt gehaald. Jammer

Geplaatst

Vandaag bij slager automaterialen de universele sneeuwmatten gekocht. Zijn rubberen bakken met opstaande rand. 10 euro per stuk voor de voorzijde van de auto. Ik mocht ze eerst even in de auto passen voor ik ze kocht.

Via Google kan je ze bekijken' zoek op (carpoint, snow mat, 03.100.60)

Geplaatst

Originele Kia matten in Aken gehaald, heeft hier schijnbaar niemand meer op voorraad. super matten.!

Geplaatst

Ik heb er rubber matten in liggen van onze oude opel zafira, de auto hebben we verkochten en de matten hielden we over en raar maar waar ze passen perfect in de picanto :)

Geplaatst

de rubber matten van laudorshop, vandaag in mijn pica geplaatst perfecte pasvorm en vierdelig voor 27 euro

Ziet er erg goed uit.

Denk dat ik die ook ga bestellen.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

de rubber matten van laudorshop, vandaag in mijn pica geplaatst perfecte pasvorm en vierdelig voor 27 euro

Het zal aan mij liggen, maar ik kan ze niet vinden op de site!

Zie allen rubber matten voor Rio, Sorento en Venga.

btw is dat de prijs voor 4 matten?

grtz.

Secialmade

Geplaatst

Het zal aan mij liggen, maar ik kan ze niet vinden op de site!

Zie allen rubber matten voor Rio, Sorento en Venga.

btw is dat de prijs voor 4 matten?

grtz.

Secialmade

ja voor vier matten ik heb ze vandaag bij laudorshop opgehaald, ik begreep dat ze de deur uitvliegen dus misschien heeft hij even geen voorraad meer en komen ze binnenkort weer op de site ?

• Like 1
Geplaatst

ja voor vier matten ik heb ze vandaag bij laudorshop opgehaald, ik begreep dat ze de deur uitvliegen dus misschien heeft hij even geen voorraad meer en komen ze binnenkort weer op de site ?

Zal het in de gaten gaan houden, dank je wel.

Jij succes met de rubber matten.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Awwww lief, met bloemetjes! Thanks voor de link amigo maar die krengen zijn dus niet meer voorradig  :death:

Geplaatst

Awwww lief, met bloemetjes! Thanks voor de link amigo maar die krengen zijn dus niet meer voorradig  :death:

ja man ze vliegen overal de deur uit momenteel en dat van die bloemetjes zal ik je vergeven  :osama: ik leg de rugtas met explosieven weer terug in de kast :P en fuck ik zag nu zelf ook dat het op bloemetjes lijkt 

• Like 1
Geplaatst

Ik ga ze hier bestellen http://www.autocomfortwebshop.nl/Automatten-Kia-Picanto-2011-heden

Heb hier ook de zijwindschermen besteld

Let even goed op dat je het bevestigingssysteem van je auto (haakjes) kunt gebruiken.

Op de afbeelding van de matten staat een ander (bajonet) bevestigingssysteem.

Als dat niet past gaan je matten schuiven met alle mogelijke gevaarlijke situaties van dien.

Het zijn geen rubber matten, maar ze zijn niet duur.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Originele Kia matten in Aken gehaald, heeft hier schijnbaar niemand meer op voorraad. super matten.!

Ik heb vrijdag 2 setjes gekocht bij kia den Bosch en waren in de aanbieding mattenset met kofferbak schaal € 56,00

Geplaatst

Ik heb vrijdag 2 setjes gekocht bij kia den Bosch en waren in de aanbieding mattenset met kofferbak schaal € 56,00

Die hebben wij voor onze Picanto ook gekocht, ook bij de dealer. Past perfect.

(wij hebben 'slechts' één set gekocht). 1 x matten set en 1 x kofferbak schaal.   :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...