sjoerdv92 Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 Hier misschien nog een mooi setje LEDS, wellicht iets te groot maar wilde het toch met jullie delen de prijs is lachwekkend: €2,19 en is verkrijgbaar in 6 kleuren! Warm white - White - Purple - Red - Blue - Yellow Linkie: http://dx.com/p/t10-ba9s-festoon-4w-200lm-24-x-smd-5050-led-white-light-car-reading-light-panel-light-12v-284651#.UthSgvTuKQ8 Voor velen een bekende site, als dit voor jou niet het geval is zal je gewoon eens rond moeten snuffelen en je hebt er naast je Kia Rio een verslaving bij Quote
xtra40 Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 Hier misschien nog een mooi setje LEDS, wellicht iets te groot maar wilde het toch met jullie delen de prijs is lachwekkend: €2,19 en is verkrijgbaar in 6 kleuren! Warm white - White - Purple - Red - Blue - Yellow misschien ook handig voor anderen als je der even een link bij zet voor als iemand anders ze ook wil bestellen Quote
sjoerdv92 Geplaatst 16 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2014 Hoi allen, Ledverlichting voor het interieur van de Kia Rio superpack besteld bij ABC-led. De volgende heb ik besteld: make up-- 2x canbus dome auto interieur 2 led c5w smd 31 mm interieur--- 1x canbus dome auto interieur 4 led c5w smd 31mm kaartlees--- 2x T10 canbus 5 smd 5w5 Mooi wit xenon 6000k kleur, blijven niet branden bij het afsluiten van de auto. Heel mooi in de Kia en een luxe uitstraling, veel beter als de orginele gele verlichting. Voor de kofferbak en dashbordkastje ga ik nog de 6 en 3 leds 36 mm canbus bestellen. Over de kentekenverlichting ben ik nog niet uit. De T10 5 leds zijn veel te fel (10 leds!!!), ik denk dat T10 2 smd 5050 leds (2 stuks) mooi zal zijn of eventueel 3 smd 5050 leds Hierbij enkele foto's Rio 41 Hoi Rio41, met Interieur verlichting bedoelt u de lamp die in het midden van het plafond zit? Ik heb namelijk een Rio Plus pack en heb geen verlichting aan de voorzijde! Quote
sjoerdv92 Geplaatst 16 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2014 misschien ook handig voor anderen als je der even een link bij zet voor als iemand anders ze ook wil bestellen Excuses Ja, wat ledje? Haha flauw! Quote
chloso Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 ik heb het in de cee'd (2013) ook eens opgemeten welke maten van lampen erin zitten. deze is weer anders dan de hier genoemde maten. het zijn bij mij overal festoon lampen van 31mm alleen de kenteken verlichting zijn 2x t10 w5w lampjes ik moet er wel bij zeggen dat ik t panoramisch dak heb en mijn lampjes vanachter niet in het midden op de hemel hangen maar aan beide achter passagiers kanten heb ik er 1 (zoals deze aan de make up spiegels) weet iemand of er bij die festoon's van 31mm ook plaats is voor de led vervanger met 4 leds? of gaat deze te breed zijn voor in de houder en zodoende enkel de vervanger met 2 leds zal passen? Quote
Rio 41 Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 Hoi sjoerdv92, inderdaad de verlichting in het midden van het plafond rio41 Quote
theomonika Geplaatst 7 Maart, 2014 Geplaatst 7 Maart, 2014 ik heb deze nu besteld http://www.ebay.com/itm/370962681034?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Quote
handyman Geplaatst 7 Maart, 2014 Geplaatst 7 Maart, 2014 Zowww, mag je je lasbril wel opzetten Hoor Jack al over spiraaltjes denken hahahaha 2 Quote
Jack_z Geplaatst 7 Maart, 2014 Geplaatst 7 Maart, 2014 Zowww, mag je je lasbril wel opzetten Hoor Jack al over spiraaltjes denken hahahaha Nou jack was er al aan gewend hoor ik heb ze hier toen besteld http://www.abc-led.nl/webshop/led-autoverlichting/led-lampen-panel-light/detail/458/cob-24-led-panel-lamp.html dag na bestelling al binnen Quote
fvanloon Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Hoi sjoerdv92, Ik heb afgelopen week alle lampjes vervangen door led. Ik heb eerst weken allerlei forums bekeken omtrent de verlichting en uiteindelijk deze besteld. Geven geen storing en blijven niet branden Zie ook mijn eerdere berichten in dit topic make up-- 2 x canbus dome auto interieur 2 led c5w smd 31 mm besteld bij ABC-led.nl interieur--- 1 x canbus dome auto interieur 4 led c5w smd 31mm besteld bij ABC-led.nl kaartlees---2 x T10 canbus 5 smd 5w5 besteld bij ABC-led.nl kofferbak--- 1 x canbus dome auto interieur 6 leds c5w smd 36 mm besteld bij ABC-led.nl kentekenverlichting 2 x T10 3sdm auto led 0.6W koel wit canbus besteld bij Deboled.nl dashbordkastje 1 x t10 3smd auto led 0.6W koel wit canbus besteld bij Deboled.nl Rio 41 Klein vraagje: Zijn de LED's in de kentekenverlichting dezelfde als die in het dashbordkastje? T10 3SMD auto LED 0.6W Koel wit canbus Quote
Nieles Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Dat kan inderdaad, dat is maar net hoe fel jij je led verlichting wilt hebben Quote
bacardi Geplaatst 14 September, 2014 Geplaatst 14 September, 2014 Hallo allen Kan iemand mij vertellen hoe je de make up lampjes eruit krijgt????? Heb alles vervangen voor led, echt super gaaf! Alleen deze twee nog niet. Alvast bedankt rio rijders Quote
Dries6951 Geplaatst 9 Oktober, 2014 Geplaatst 9 Oktober, 2014 In de Rio executiveLine 2013 is de maatvoering iets anders dan hiervoor in dit topic is genoemd. Ik heb de volgende verlichting vervangen door LED's Rio 2014 ExL LED verlichting make up.............2 x Feston canbus 2 smd 31mm interieur midden....1 x Feston canbus 4 smd 31mm kofferbak...........1 x Feston canbus 4 smd 31mm kaartlees...........2 x T10 canbus 5 smd 5w5 kentekenverlichting.2 x T10 canbus 4 smd 5w5 dashboardkastje.....1 x T10 canbus 4 smd 5w5 Quote
patrick94 Geplaatst 22 Maart, 2016 Geplaatst 22 Maart, 2016 Goedenavond allen, ik rij een kia rio superpack uit 2012, en ik wil ook graag de interieur verlichting vervangen voor ledverlichting.. kan iemand mij vertellen welke type/maat/merk lamp ik moet nemen voor mooi helder wit led licht? voor de lampen voorin (plafond) en midden in de auto (plafond) en de make-up lampen achter de zonneklep en dashboardkast lampje en kofferbak lamp. graag wil ik ook de stadsverlichting vervangen door en wit led licht.. iemand enig idee welke maat erin moet? ik hoorde dat voor de koplampen xenon moeilijk erin te zetten is en "verboden" is omdat er geen automatische regelaar in zit.. dus vandaar de led variant. met vriendelijke groet, Patrick Quote
xtra40 Geplaatst 22 Maart, 2016 Geplaatst 22 Maart, 2016 Goedenavond allen, ik rij een kia rio superpack uit 2012, en ik wil ook graag de interieur verlichting vervangen voor ledverlichting.. kan iemand mij vertellen welke type/maat/merk lamp ik moet nemen voor mooi helder wit led licht? voor de lampen voorin (plafond) en midden in de auto (plafond) en de make-up lampen achter de zonneklep en dashboardkast lampje en kofferbak lamp. graag wil ik ook de stadsverlichting vervangen door en wit led licht.. iemand enig idee welke maat erin moet? ik hoorde dat voor de koplampen xenon moeilijk erin te zetten is en "verboden" is omdat er geen automatische regelaar in zit.. dus vandaar de led variant. met vriendelijke groet, Patrick aller eerst welkom hier op het forum stel je even voor in het betreffende forum vul je avatar even compleet in dit is wat handiger voor die gene die antwoord wil geven verder lees eerst even goed het forum door of er op jou vraag al geen antwoord is gegeven ik zie er al heel wat wat hier al tot in den treuren is langs geweest xenon is geen probleem als je projectie koplampen heb en die heb je want je hebt een supper pack ia ook geen afkeur meer al heel lang toegestaan mits je niet verblind welke lampjes je nodig hebt staat allemaal in je gebruikers handleiding 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.