Jump to content

Pictures KIA Soul Autosalon Brussel

Recommended Posts

Posted

Met de hoop dat het vandaag net zo rustig zou zijn als gister op het Autosalon in Brussel zijn we gaan kijken of we goede fot's konden maken van de Soul.

Tevens hebben we een testrit van een halfuur kunnen meemaken met een KIA medewerker die tevens goed op de hoogte was van de Soul.

Ik moet zeggen dat de Soul goed bevalt. Er zijn hier in Belgi

Posted

Recessie of niet, maar dit gaat heel erg goed verkopen, denk ik.

Hartstikke leuke auto !

Posted

Vind het een erg leuke auto! Niet zo doorsnee als de gemiddelde auto, en volgensmij is hij haast even ruim als een Rio. Is er ook al wat bekend over de motoren? een 1.6-je lijkt me wel leuk.

Posted

Hoi Bryan,

U wenst een 1.6, U krijgt een 1.6 ;)

De Soul verschijnt in Nederland (voor wat ik tot nu toe heb meegekregen) in een 1.6 Diesel en 1.6 benzine uitvoering.

Men is nog bezig met een hybride uitvoering, las ik...

De prijzen beginnen ommenabij

Posted

Motoren zijn inderdaad een 1.6 diesel met of zonder automaat (Hier in Belgi

Posted

127 pk 1.6 is opzich wel een leuk vermogen.

Ik hoop trouwens ook dat ze een echt gepeperde versie van de soul gaan maken, met een geblazen 1.6 met 180 pk ofzo, dan wordt een soul helemaal het einde! In het rood, met zwarte grille en zwarte wallen, interieur zoals op bovenstaande foto's. Hmm lekker hoor :D

Posted

Damn!!!!!

Vandaag bij mijn dealer geweest. Die heeft een witte, een zwarte en een grijze staan... Wat een beesten!

Ik heb wat foto's gemaakt van de zwarte, het betreft hier de Executive uitvoering met 18" lichtmetaal.

Deze foto's zal ik later vandaag online zetten.

Overigens 1 puntje wat ik bij auto's

Posted

Zo.. een dagje later dan gedacht, maar goed beter laat dan nooit, niewaar?

22012009720.jpg

Net van de trailer, nog zonder kentekenplaten e.d.

22012009716.jpg

...

22012009717.jpg

...

22012009718.jpg

...

22012009723.jpg

Fraai achterwerk..

22012009729.jpg

18" lichtmetaal...

Ik ben best onder de indruk van de Soul.. Nu ik de auto gezien, gevoeld en al ene piep klein beetje geprobeert heb, ben ik al 'nicely amused'.

Een stoere auto die er best mag zijn.

Na mijn proefrit zal ik mijn bevindingen nog even ventileren...

Groeten voor nu,

Peter

• Administrators
Posted

tsja, na de eerste foto's vorig jaar met al die blingbling troep moet ik zeggen dat ie er potent uitziet :clown:

ook maar eens bij de dealer langs om de wagen irl te zien :punk:

Posted

Ben vandaag de Sorento gaan afgeven voor herstelling en heb meteen de verse Souls kunnen bekijken.

Eerlijk gezegd, leuke auto, gericht naar een jong publiek. Enig minpuntje vind ik is de beperkte kofferruimte, spijtig.

Posted

Iedereen positief :)

Grappige auto maar zeker niet een voor mij :P

Ik wil wat meer sportiever hebben!! ;) Vind de pica eigenlijk wel mooier...oud model dan...de Soul vind ik niet echt wat uitstralen..ik vind hem nogal lomp groot maar ieder z'n mening!!! :) Iedereen houdt weer van wat anders :)

Gr Daiz

Posted

Je kunt de Soul pimpen naar je eigen smaak. Zie maar mijn foto's. Hij is natuurlijk iets groter dan een Pica ;) maar dat mag de pret niet drukken.. En zoals je al zegt: Iedereen heeft zijn eigen smaak. Gelukkig maar! Anders waren wij mannen allemaal verliefd op Diaz. ;)