Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nieuw hier op het forum!

Vrijdag a.s. mag ik mijn jonge occasion, genaamd Rio Superpack in de kleur Wendy Brown in ontvangst nemen. Op dit moment rij ik nog een Rio'tje uit 2007. Maar ik ben zo verliefd geworden op de looks van de nieuwe Rio, dat ik 'm moest aanschaffen! 

Zodra ik 'm in ontvangst heb genomen, zal ik wat foto's ervan maken en met jullie delen ;)

• Like 2
Geplaatst

Welkom op het forum 

en wat leuk om te horen dat je hem zo mooi vind (is tie ook )

ik hoop dat je er heel veel plezier van gaat krijgen (maar dat zit wel goed denk ik zo maar )

we wachtten met spaning op je fotos 

Geplaatst

n Echte Rottugdammer drbij! En lekker gemotiveerd door het uiterlijk van de nieuwe Rio. k Ben benieuwd naar je fotootjes van die Wendy Brown, ik ken wel n Charly Brown maar tzal wel geen familie weze. In ieder geval veel plezier met je nieuwe oto en n aangename tijd hier opt forum! :lol:

Geplaatst

Jahoor! metalliek keurtje. Maggik wel! je boft maar weer met  dieWendy en wat een breeje parkeerplaatse heb je voor de deur, zeg! :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...