bigwade Geplaatst 30 September, 2015 Geplaatst 30 September, 2015 Hee LEUK, gaat dit wat worden ? Datum tijd locatie ? Quote
Lique Geplaatst 5 Oktober, 2015 Geplaatst 5 Oktober, 2015 Of het wat gaat worden zal de tijd leren. Ik ben bezig een route te maken, middels google earth. Deze is voor zo'n 60% al uitgestippeld, de rest nog niet en dat komt enkel omdat google daar niet geweest is en ik dus zelf eerst op pad moet om de boel te verkennen. De 60% moet ik ook eerst zelf rijden om te zien of het in de praktijk ook te doen is en hoeveel tijd het in beslag neemt. Eerste opzet betreft een zandhaproute, echt niet geschikt voor "gewone" auto's. Indien gewenst kan er een concreet princes route komen die parallel loopt aan de zandhaproute, waarbij we elkander dan onderweg (of minstens bij de lunch ) weer treffen. Globaal plan is: Verzamelplek met koffie Route rijden van circa 60 min.Lunch! Route rijden van circa 45 min. Eindpunt drankje, handje, auf wiedersehen Locatie van dit alles is het prachtige Westerwoldegebied. Tijdstip...voorjaar 2016. Ik zou november het taxje vinden qua schoonheid omgeving en kans op mottig weer. En aangezien ik alles nog moet uitwerken, in november ook best kort dag. 2 Quote
stoeltje Geplaatst 12 Oktober, 2015 Geplaatst 12 Oktober, 2015 Eerste opzet betreft een zandhaproute, echt niet geschikt voor "gewone" auto's. Met gewone auto's bedoel je niet zijnde 4x4 mag ik aannemen? Quote
Lique Geplaatst 12 Oktober, 2015 Geplaatst 12 Oktober, 2015 Met gewone auto's bedoel je niet zijnde 4x4 mag ik aannemen? Hier in huis zouden we zeggen...dit is geen Puntopaadje maar met gewone auto's doel ik in deze op de niet Sorento"s c.q. Sportages. Dus alles wat te laag boven het wegdek hangt en wat gemaakt is om op asfalt te rijden. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.