patje sorento Geplaatst 1 April, 2015 Geplaatst 1 April, 2015 Beste leden, kom net kijken op dit forum, dus ben nog zo groen als gras. ik ben niet een persoon die overal vooraan wil staan of de touwtjes in handen wil hebben, maar wel super enthousiast!!!! vandaar dat ik via deze weg wil peilen of hier voor genoeg animo voor is. hoe had ik dit in gedachten; door een soort van sterrit te organiseren samen met nog een lid, (of een aantal) een leuk, maar veilig en, niet te extreem parcours uit te zetten/ te volgen, een kia dealer bezoeken voor info's en /of nieuwtjes. een hapje en een drankje . het doel hiervan is om andere leden te leren kennen om zo je passie van de sorento te delen, en zeker niet onbelangrijk; om je auto goed te leren kennen. hulp is zeker nodig, heb dit nog nooit georganiseerd, en heb er ook zeker hulp bij nodig Ben benieuwd naar de reacties........... groeten van Patrick. 1 Quote
Wimis on Geplaatst 2 April, 2015 Geplaatst 2 April, 2015 Lijkt me leuk om met zo'n dag mee te kijken, wat foto's te schieten en de hele happening mee te maken. Ik heb dan het kleine broertje en 4x2 Ik blijf dit wel even volgen ! Quote
patje sorento Geplaatst 2 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2015 Lijkt me leuk om met zo'n dag mee te kijken, wat foto's te schieten en de hele happening mee te maken. Ik heb dan het kleine broertje en 4x2 Ik blijf dit wel even volgen ! top!! maar het kleine broertje kan gewoon meedoen als zo'n dag doorgaat!!!!! 1 Quote
Wimis on Geplaatst 2 April, 2015 Geplaatst 2 April, 2015 Jaja, de grote broer trekt mij wel uit de shit als ik vast sta met (alleen) voorwiel aandrijving Quote
Gast Stief Geplaatst 3 April, 2015 Geplaatst 3 April, 2015 Leuk initiatief! Maar het kleine broertje waar ik in stuur houdt het toch liever op asfalt Quote
BertL Geplaatst 4 April, 2015 Geplaatst 4 April, 2015 Lijkt me wel leuk een keertje offroad. Hoeft niet zo heel ruig. https://www.youtube.com/watch?v=N3s2j0y0cRg 1 Quote
frankydb Geplaatst 5 April, 2015 Geplaatst 5 April, 2015 jammer heb mijn sportage verkocht anders heel leuk in de modder http://www.kiaclub.nl/uploads/garage_images/image_url-923-1420027247.jpg Quote
patje sorento Geplaatst 6 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2015 4 wiel of 2 wiel, belangrijk is dat het een leuke gezellige dag wordt met de zelfde interesses. en voor de gene die wel willen/ durven simpel parcourtje met weinig tot geen risico. moet wel leuk en veilig blijven ben vandaag naar de salandse heuvelrug (holterberg) geweest in het speelbos voor de kids, maar moest me echt inhouden om niet van de weg af te gaan met die bos paden als ik langs een weiland rij waar het hek open staat met een vette blubber zooi, begin ik spontaan te kwijlen Quote
Lique Geplaatst 6 April, 2015 Geplaatst 6 April, 2015 Gewoon zo'n weiland inrijden joh, is zooo leuk 3 Quote
Janmdp Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Goedemiddag ik ben hier ook wel voor te porren. mvg Quote
daantjuuh1992 Geplaatst 7 September, 2015 Geplaatst 7 September, 2015 Misschien een late reactie, maar als dit door gaat wil ik ook graag deelnemen. Ik heb sinds een paar dagen ook een Sorento in bezit! Ik wil eventueel ook helpen organiseren. Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Quote
daantjuuh1992 Geplaatst 7 September, 2015 Geplaatst 7 September, 2015 Misschien is het een goed idee te inventariseren waar alle potentiële deelnemers vandaan komen, zodat er een locatie bepaald kan worden? Ik kom zelf uit Houten, vlakbij Utrecht Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Quote
Lique Geplaatst 7 September, 2015 Geplaatst 7 September, 2015 Yeah, ik sta nog net op de kaart 2 Quote
stoeltje Geplaatst 8 September, 2015 Geplaatst 8 September, 2015 Ik kom uit Heerhugowaard en ben ook te porren voor zulks. Quote
daantjuuh1992 Geplaatst 8 September, 2015 Geplaatst 8 September, 2015 Weet er iemand een terrein waar we met deze auto's kunnen gaan rijden en waar dit toegestaan is? Ik weet misschien wel een terrein in Nieuwegein, maar is erg ver weg voor sommigen... Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Quote
Wimis on Geplaatst 8 September, 2015 Geplaatst 8 September, 2015 Nieuw plaatje gemaakt Denk dat we enigszins centraal richting de hoge veluwe afspreken ik hoor wel. Quote
stoeltje Geplaatst 10 September, 2015 Geplaatst 10 September, 2015 Een stukje rijden vind ik niet erg, dus het maakt mij niet uit waar het is. Quote
Lique Geplaatst 10 September, 2015 Geplaatst 10 September, 2015 Weet er iemand een terrein waar we met deze auto's kunnen gaan rijden en waar dit toegestaan is? Ik weet misschien wel een terrein in Nieuwegein, maar is erg ver weg voor sommigen... Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk De provincie Groningen, maarja, dat is een beetje ver weg voor iedereen Mijn Sorento heeft heerlijke stoelen, dus een eindje rijden is voor mij geen straf ofzo. 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 10 September, 2015 Geplaatst 10 September, 2015 nou als jullie naar Grunn komen, kom ik mss wel even toeschouwer spelen. Mijn sportage is nou eenmaal meer sierpaard dan werkpaard Quote
Lique Geplaatst 10 September, 2015 Geplaatst 10 September, 2015 nou als jullie naar Grunn komen, kom ik mss wel even toeschouwer spelen. Mijn sportage is nou eenmaal meer sierpaard dan werkpaard We hebben geen tribunes, dus als je er toch bent, rij je maar lekker mee. In geval van nood.....wat ik niet voorzie, hulp genoeg voorhanden Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.