Flipper Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Mijn naam is Flip Zellmann, Ik kom uit Zwijndrecht en heb vandaag een nieuwe Kia Rio besteld mijn vrouw wilde een witte dus werd het dat 1.2 : 5 deurs en super pack met lichtmetalen velgen en winter banden. Groeten Flip Quote
xtra40 Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 hallo flip Welkom hier op het forum nog even wachten en dan kunnen jullie ook gaan genieten van je nieuwe rio tot die tijd kun je je hier een beetje inlezen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Welkom Flip, mooie auto in de juiste kleur. Quote
Ki'aad Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 HadieFlipper! Wat blijft de wereld toch steeds mooier worden met al die Wonderfull White Wagons op de weg! sJammer datje nog ff moet wachte want je zit nog opt wachtbankie aan de zijlijn.....mag je intusse de foldertjes aflikke.... maar elke dag is er eentje en brengt je dichter bij de dag vant volzalige geluk....over wittewageproza gesproke.... Alvast gefelicteerd, veel leesplezier hiero opt forum welkom geheten door mij. Quote
Baggio Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Welkom Flip, wanneer wordt ie geleverd? Aftellen maar! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.