Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Bijna iedereen vindt het bakje in het dashboard minder geslaagd. Ook als fotolijstje niet. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat de plek prima kan dienen als telefoonbasis. En dan zonder bouwtekeningen of iets dergelijks.

Het is namelijk gebleken dat de Brodit Proclip die bedoeld is om te klemmen in 1 van de 2 ventilatieroosters, ook prima past op de opening van het bakje. De proclip komt dan praktisch vlak met het dashboard. Toestelspecifieke houder erop en het geheel ziet er prima uit. Klemt goed en is er zo weer af te halen en dan heb je weer een bakje.

Posted

Bijna iedereen vindt het bakje in het dashboard minder geslaagd. Ook als fotolijstje niet. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat de plek prima kan dienen als telefoonbasis. En dan zonder bouwtekeningen of iets dergelijks.

Het is namelijk gebleken dat de Brodit Proclip die bedoeld is om te klemmen in 1 van de 2 ventilatieroosters, ook prima past op de opening van het bakje. De proclip komt dan praktisch vlak met het dashboard. Toestelspecifieke houder erop en het geheel ziet er prima uit. Klemt goed en is er zo weer af te halen en dan heb je weer een bakje.

ik zeg plaats eens een foto dit zecht vaak veel meer als woorden ik kan e er niet zo veel bij voor stellen ??

zelf heb ik het foto lijstje er uit gehaald en er juist een bakje er in gezet vond ik toch wat handiger 

Posted

Op de Brodit clip is een Tetrax magneet geplakt, maar natuurlijk kan elk systeem op de clip geplaatst worden.

post-8215-0-15717700-1393159029_thumb.jpgpost-8215-0-38903900-1393159075_thumb.jpg

Sorry, nu met foto's.

Posted

Aah duidelijk.

Dus de clip ligt wel los in het bakje?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

De clip ligt niet los maar klemt onder en boven. Met enige kracht is het er weer uit te halen. Probleem is inderdaad de afleesbaarheid van het scherm. Maar ik gebruik blue tooth voor de telefoon en voor navigatie heb ik een tomtom die ik plaats op een verzwaarde schijf op het dashboard.

Posted

Ik denk dat de leesbaarheid beter is als je naast de proclip ook de brodit houder voor je telefoon haalt.. Die monteer je er op en dan kan je verder naar links/rechts en omhoog/omlaag doen...