Remko .me Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 wellicht is dat dus opgelost na de update?? Quote
Muttie Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 Ik heb een superpack uit 2011 maar ik heb helemaal geen last van die auto-ontwasemingsfunctie.. dus ik begrijp er niets van. Het enige waar ik last van heb is een licht geratel uit de roosters. Dat geratel gaat weg als ik 'm op standje vier zet. Quote
dnoize Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 wellicht is dat dus opgelost na de update?? Dat is dus inderdaad waar ik aan dacht. Wellicht is dit na deze update nu opgelost voor de eigenaren een 2012 model. Laten we het hopen, want die automatische ontwaseming is inderdaad een ramp. Quote
Hitmark Geplaatst 2 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2014 Dat is dus inderdaad waar ik aan dacht. Wellicht is dit na deze update nu opgelost voor de eigenaren een 2012 model. Laten we het hopen, want die automatische ontwaseming is inderdaad een ramp. Ehhhhh, Nope.. Quote
Nimo Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 Vandaag gebeld voor een afspraak voor mijn zomerbanden, werd gelijk gevraagd of ik de update er gelijk op wilde hebben. op de vraag wat dit precies inhield kon ze helaas geen antwoord geven .... Quote
sander-utreg Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 Vandaag gebeld voor een afspraak voor mijn zomerbanden, werd gelijk gevraagd of ik de update er gelijk op wilde hebben. op de vraag wat dit precies inhield kon ze helaas geen antwoord geven .... vaag toch Quote
Nieles Geplaatst 5 Maart, 2014 Geplaatst 5 Maart, 2014 zo als jij het beschrijft werkt alleen op de 2014 modelen wij hebben het 2012 model en dan moet je dit dus elke keer doen helaas vandaar dat wij het stekkertje los trekken Bij model 2013 kan je het wel softwarematig oplossen en blijft het werken Quote
rightone Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 je kan voor korte ritjes ook de auto ontwaseming uitzetten door het circulatieknopje in te drukken dan gaat de airco automatisch uit... Quote
Nimo Geplaatst 13 Maart, 2014 Geplaatst 13 Maart, 2014 Ik weet eindelijk waar de update voor is: Het zet de gevoeligheid van de ontwaseming lager, zodat ie minder snel op 'aan' springt! Overigens zei mijn dealer dat de update nog niet voor mijn auto beschikbaar was ... Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2018 Geplaatst 14 Augustus, 2018 kacheldisplay doet niks meerDa's vervelend ?Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2018 Geplaatst 14 Augustus, 2018 kacheldisplay doet niks meerEven heel simpel maar heb je al gekeken of er niet een defecte zekering is van het kachel systeem ??Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.