Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een superpack uit 2011 maar ik heb helemaal geen last van die auto-ontwasemingsfunctie.. dus ik begrijp er niets van. Het enige waar ik last van heb is een licht geratel uit de roosters. Dat geratel gaat weg als ik 'm op standje vier zet. 

Geplaatst

wellicht is dat dus opgelost na de update??

Dat is dus inderdaad waar ik aan dacht. Wellicht is dit na deze update nu opgelost voor de eigenaren een 2012 model.

Laten we het hopen, want die automatische ontwaseming is inderdaad een ramp.

Geplaatst

Dat is dus inderdaad waar ik aan dacht. Wellicht is dit na deze update nu opgelost voor de eigenaren een 2012 model.

Laten we het hopen, want die automatische ontwaseming is inderdaad een ramp.

Ehhhhh, Nope..

Geplaatst

Vandaag gebeld voor een afspraak voor mijn zomerbanden, werd gelijk gevraagd of ik de update er gelijk op wilde hebben. op de vraag wat dit precies inhield kon ze helaas geen antwoord geven ....  :?

Geplaatst

Vandaag gebeld voor een afspraak voor mijn zomerbanden, werd gelijk gevraagd of ik de update er gelijk op wilde hebben. op de vraag wat dit precies inhield kon ze helaas geen antwoord geven ....  :?

vaag toch

Geplaatst

zo als jij het beschrijft werkt alleen op de 2014 modelen wij hebben het 2012 model en dan moet je dit dus elke keer doen helaas

vandaar dat wij het stekkertje los trekken

Bij model 2013 kan je het wel softwarematig oplossen en blijft het werken 

• 2 weken later...
Geplaatst

je kan voor korte ritjes ook de auto ontwaseming uitzetten door het circulatieknopje in te drukken dan gaat de airco automatisch uit...

Geplaatst

Ik weet eindelijk waar de update voor is: Het zet de gevoeligheid van de ontwaseming lager, zodat ie minder snel op 'aan' springt!

Overigens zei mijn dealer dat de update nog niet voor mijn auto beschikbaar was ... 

• 4 jaar later...
Geplaatst
kacheldisplay doet niks meer
Even heel simpel maar heb je al gekeken of er niet een defecte zekering is van het kachel systeem ??

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...