Hitmark Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 Hallo Mede kia rijders. Straks krijgt onze 2012 rio een kleine beurt.. Daarbij ook een kachel/verwarmings update/ modificatie. Iemand die al gehad misschien ?? Wil wel weten wat het inhoud. Tanx ... Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 nee ik heb wel al op een andere site deze zelfde toepasing gelezen heb aan de dealer gevraagd of er een update was hij keek als of hij water zag branden heeft nog in de computer gekeken maar daar stond deze ook niet verder heeft hij beloofd kia der over te bellen ? maar hij heeft mij nog niet terug gebeld (ook nog niet voor de rest van mijn klachten dus dat is een min punt voor de dealernu moet ik er wee zelf achter aan ) dus ik ben benieuwd bij die andere was er een update met Code is 130139 uitgevoerd maar daar kan ik dus niks van terug vinden Quote
Jack_z Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 is er voor de consument eigenlijk een site of iets waar je kan zien wat er voor updates zijn voor je auto ? of moet je maar hopen dat je dealer het weet en die dan uitvoert Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 ja der is een site waar je je kenteken kan invoeren om dit te controleren maar ik kan het even zo snel niet vinden misschien dat iemand anders hem nog weet ?? als ik hem weer vind zal ik hem even hier ook nog posten Quote
Jack_z Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 okey en ik dacht laat ik er eens een bedankt tegenaan gooien Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 okey en ik dacht laat ik er eens een bedankt tegenaan gooien altijd goed uiteraard kan je ook bij de rdw alle terugroep acties zien maar die lopen een beetje achter en die kennen de rio nog niet eens https://terugroepregister.rdw.nl/Pages/Terugroepregister.aspx Quote
Hitmark Geplaatst 22 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2014 volgende week woensdag is ze aan de beurt..... horen het wel dan. Quote
Jack_z Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 altijd goed uiteraard kan je ook bij de rdw alle terugroep acties zien maar die lopen een beetje achter en die kennen de rio nog niet eens https://terugroepregister.rdw.nl/Pages/Terugroepregister.aspx ja maar die terugroep acties die bij de RDW aan bod komen zijn de noodzakelijke vanwege de veiligheid, een kachel update lijkt me niet echt een top prioriteit hebben tenzij je in een land woont waar het wel eens winter is Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 we wachten het in spanning af zal van de week ook mijn dealer nog maals bellen voor de uitslag van die verekte kopeling zal ik gelijk nog eens vragen wat er nu van waar is en hoor graag wat ze gedaan hebben bij je Quote
Jack_z Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 volgende week woensdag is ze aan de beurt..... horen het wel dan. de auto is vrouwelijk dus ? ze Quote
Ki'aad Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 de auto is vrouwelijk dus ? ze Jahoor! -soms maken ze onnodig kabaal -mannen vinden de onderhoudskosten vaak te hoog -t kost je veel te veel tijd om ze mooi te make -jongens kunne er met hun hande niet afblijve.... :tt1: Weet je dr nog meer? 3 Quote
Jack_z Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 ja om haar tegen de buiten invloeden te beschermen moet je erg dure creme's aanschaffen zoals van meguiars want ook ze gaat anders te snel rimpellen maar dat zei je al 2 Quote
DTP2 Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Vandaag voor 15.000km beurt geweest en kreeg ook deze update. Wat het was konden ze me eigenlijk niet goed vertellen. Quote
Sander GT Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 @Jack en Ki'aad: Ze hebben ook fraai gevormde koplampen. En als ze niet regelmatig gesmeerd worden, beginnen ze te piepen! 2 Quote
xtra40 Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Vandaag voor 15.000km beurt geweest en kreeg ook deze update. Wat het was konden ze me eigenlijk niet goed vertellen. jammer en een beetje vreemd de doet een modificatie en je weet zelf niet eens wat je nou presies doet dit is wel een beetje een vreemde manier van werken en dit zaakje stinkt dan ook aan alle kanten Quote
Jack_z Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 zie je die eventuele updates op je factuur bij een beurt ? bedoel hoe moet je anders weten of er iets met software gedaan is ? en ik neem aan dat ze gratis zijn en met Xtra eens, de monteur die de update uitvoert zou toch moeten weten welke verbeteringen er aangebracht zijn Quote
DTP2 Geplaatst 25 Februari, 2014 Geplaatst 25 Februari, 2014 Was de receptioniste dus kan me er nog wel wat bijvoorstellen. Factuur wordt nagestuurd dus zie het vanzelf. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Hitmark Geplaatst 25 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2014 Ik laat het morgen weten.... Ze krijgt een lekkere beurt dus kan ZE er weer lekker tegen aan straks.. 2 Quote
Hitmark Geplaatst 27 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2014 Nou....De update is niet uitgevoerd wat ik heb de nieuwe software al. nou zit ik nog met die ontwaseming shit, dan maar weer stekker los. Auto een klein beurtje gekregen, ben netjes geholpen en te woord gestaan.. Wel 278 euries lichter.. maaaaar gedaan wat ik vroeg , en gelaten wat ik niet wilde. Er was zelfs gestofzuigd binnen..moet niet gekker worden. Quote
Nieles Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Wat houd die kacehel update dan precies in. @Hitmark, bij mijn dealer word de auto zelfs helemaal gepoetst bij elke garage bezoek wanneer hij blijft staan 1 Quote
Nimo Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Ja DAAAG! bij mij doen ze helemaal NIETS schoonmaken... Quote
Gast e49memling Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 de auto is vrouwelijk dus ? ze @Jack en Ki'aad: Helaas: Van Dale online au·to (de; m; meervoud: auto's; verkleinwoord: autootje) Quote
Hitmark Geplaatst 1 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Maart, 2014 Wat houd die kacehel update dan precies in. @Hitmark, bij mijn dealer word de auto zelfs helemaal gepoetst bij elke garage bezoek wanneer hij blijft staan Iets met de software, maar volgens de garage heeft ZE dat al..... Verder is er niets veranderd hoor, ding blaast nog steeds keihard als het maar een spoortje vocht voelt. Wel super service als ze dat doen, die van ons had wel een wasbeurt kunnen gebruiken. Maar de stofzuiger was ook welkom, vooral met een kind aan boord.. Quote
dnoize Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 Bedoel je op de voorruit ? Dat kun je tegenwoordig toch gewoon zelf softwarematig uitschakelen. op de AUTO toets drukken en tegelijkertijd binnen 2 seconden 4x op voorruitontwasemingstoets drukken. Je display knippert 3 keer met alle indicaties en daarna werkt het alleen nog handmatig. Bij mij in ieder geval wel, ook nadat het contact uit is geweest. Heb het dus maar 1x hoeven doen en er hoeven geen stekkertjes los. Staat ook gewoon zo in het instructieboekje (superpack, nov 2013). groet, Stef Quote
xtra40 Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 zo als jij het beschrijft werkt alleen op de 2014 modelen wij hebben het 2012 model en dan moet je dit dus elke keer doen helaas vandaar dat wij het stekkertje los trekken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.