Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Mede kia rijders.

Straks krijgt onze 2012 rio een kleine beurt..

Daarbij ook een kachel/verwarmings update/ modificatie.

Iemand die al gehad misschien ??

Wil wel weten wat het inhoud.

Tanx ...

Geplaatst

nee ik heb wel al op een andere site deze zelfde toepasing gelezen heb aan de dealer gevraagd of er een update was 

hij keek als of hij water zag branden heeft nog in de computer gekeken maar daar stond deze ook niet 

verder heeft hij beloofd kia der over te bellen ?

maar hij heeft mij nog niet terug gebeld (ook nog niet voor de rest van mijn klachten dus dat is een min punt voor de dealernu moet ik er wee zelf achter aan )

dus ik ben benieuwd bij die andere was er een update met Code is 130139 uitgevoerd maar daar kan ik dus niks van terug vinden 

Geplaatst

is er voor de consument eigenlijk een site of iets waar je kan zien wat er voor updates zijn voor je auto ? of moet je maar hopen dat je dealer het weet en die dan uitvoert 

Geplaatst

ja der is een site waar je je kenteken kan invoeren om dit te controleren maar ik kan het even zo snel niet vinden 

misschien dat iemand anders hem nog weet ??

als ik hem weer vind zal ik hem even hier ook nog posten

Geplaatst

volgende week woensdag is ze aan de beurt..... horen het wel dan.

Geplaatst

altijd goed  :-)  :-)

uiteraard kan je ook bij de rdw alle terugroep acties zien maar die lopen een beetje achter en die kennen de rio nog niet eens

https://terugroepregister.rdw.nl/Pages/Terugroepregister.aspx

ja maar die terugroep acties die bij de RDW aan bod komen zijn de noodzakelijke vanwege de veiligheid, een kachel update lijkt me niet echt een top prioriteit hebben tenzij je in een land woont waar het wel eens winter is ;)

Geplaatst

we wachten het in spanning af zal van de week ook mijn dealer nog maals bellen voor de uitslag van die verekte kopeling 

zal ik gelijk nog eens vragen wat er nu van waar is 

en hoor graag wat ze gedaan hebben bij je

Geplaatst

de auto is vrouwelijk dus ;) ? ze

Jahoor!

-soms maken ze onnodig kabaal

-mannen vinden de onderhoudskosten vaak te hoog

-t kost je veel te veel tijd om ze mooi te make

-jongens kunne er met hun hande niet afblijve....  :tt1: :tt1:

Weet je dr nog meer?

• Like 3
Geplaatst

ja om haar tegen de buiten invloeden te beschermen moet je erg dure creme's aanschaffen zoals van meguiars want ook ze gaat anders te snel rimpellen ;)

maar dat zei je al :P

• Like 2
Geplaatst

Vandaag voor 15.000km beurt geweest en kreeg ook deze update. Wat het was konden ze me eigenlijk niet goed vertellen.

Geplaatst

Vandaag voor 15.000km beurt geweest en kreeg ook deze update. Wat het was konden ze me eigenlijk niet goed vertellen.

jammer 

en een beetje vreemd de doet een modificatie en je weet zelf niet eens wat je nou presies doet 

dit is wel een beetje een vreemde manier van werken en dit zaakje stinkt dan ook aan alle kanten

Geplaatst

zie je die eventuele updates op je factuur bij een beurt ? bedoel hoe moet je anders weten of er iets met software gedaan is ? en ik neem aan dat ze gratis zijn

en met Xtra eens, de monteur die de update uitvoert zou toch moeten weten welke verbeteringen er aangebracht zijn

Geplaatst

Was de receptioniste dus kan me er nog wel wat bijvoorstellen. Factuur wordt nagestuurd dus zie het vanzelf.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Ik laat het morgen weten....

Ze krijgt een lekkere beurt dus kan ZE er weer lekker tegen aan straks..

• Like 2
Geplaatst

Nou....De update is niet uitgevoerd wat ik heb de nieuwe software al.

<_<

nou zit ik nog met die ontwaseming shit, dan maar weer stekker los. :hammer:

Auto een klein beurtje gekregen, ben netjes geholpen en te woord gestaan..

Wel 278 euries lichter.. :blink:  maaaaar gedaan wat ik vroeg , en gelaten wat ik niet wilde.

Er was zelfs gestofzuigd binnen..moet niet gekker worden. :shock:  :)  

Geplaatst

Wat houd die kacehel update dan precies in.

@Hitmark, bij mijn dealer word de auto zelfs helemaal gepoetst bij elke garage bezoek wanneer hij blijft staan :D 

• Like 1
Gast e49memling
Geplaatst

de auto is vrouwelijk dus ;) ? ze

@Jack en Ki'aad:  :no:  Helaas: Van Dale online 

au·to (demmeervoud: auto'sverkleinwoord: autootje)

:rolleyes:

Geplaatst

Wat houd die kacehel update dan precies in.

@Hitmark, bij mijn dealer word de auto zelfs helemaal gepoetst bij elke garage bezoek wanneer hij blijft staan :D

Iets met de software, maar volgens de garage heeft ZE dat al.....

Verder is er niets veranderd hoor, ding blaast nog steeds keihard als het maar een spoortje vocht voelt.

Wel super service als ze dat doen, die van ons had wel een wasbeurt kunnen gebruiken.

Maar de stofzuiger was ook welkom, vooral met een kind aan boord..

Geplaatst

Bedoel je op de voorruit ?

Dat kun je tegenwoordig toch gewoon zelf softwarematig uitschakelen.

op de AUTO toets drukken en tegelijkertijd binnen 2 seconden 4x op voorruitontwasemingstoets drukken.

Je display knippert 3 keer met alle indicaties en daarna werkt het alleen nog handmatig.

Bij mij in ieder geval wel, ook nadat het contact uit is geweest. Heb het dus maar 1x hoeven doen en er hoeven geen stekkertjes los. Staat ook gewoon zo in het instructieboekje (superpack, nov 2013).

groet,

Stef

Geplaatst

zo als jij het beschrijft werkt alleen op de 2014 modelen wij hebben het 2012 model en dan moet je dit dus elke keer doen helaas

vandaar dat wij het stekkertje los trekken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...