Smart Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Witte autos krijgen vrijstelling Gewoon discriminatie..... Verzonden vanaf mijn iPhone 1
Jack_z Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 denk dat we uit moeten kijken smart de witte zijn in de meerderheid
bigwade Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Gewoon discriminatie..... Verzonden vanaf mijn iPhone Welnee, die worden apart gezet voor een kleur advies, net als bij de dames kapper... 2
mika kjelld Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 ja wit.....wat zal ik er van zeggen whahahahaha 1
mika kjelld Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 grondlak is ............. wit jaha....dat is mijn wc pot ook en geloof me dat is is geen grondlak 2
Jack_z Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 een mens is geboren om witte tanden te hebben, als ze slim zijn kopen ze verder alles in hun leven in een andere kleur 1
keetje Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Hoor een hoop jaloezie, meeste hebben zo te horen verkeerde kleurkeuze gemaakt en die zien nu pas hoe mooi Wit eigenlijk is. .................☆ 2
xtra40 Geplaatst 2 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2014 Beetje jammer dit dan weer je geeft ze met een witte een beetje ruimte maar nee hoor ze neemen meteen alles en slaan vervolgens compleet door ;-) - 4
Specialmade Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Beetje jammer dit dan weer je geeft ze met een witte een beetje ruimte maar nee hoor ze neemen meteen alles en slaan vervolgens compleet door ;-) - Dat had je vooraf ook kunnen weten. Witte auto's kunnen alleen een zwart dakje (laten) wrappen en dan houdt het op met pimpen. Zelfs de bumpers in KLEUR spuiten gaat niet met een witte Grtz. Specialmade 1
dhabets Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Dat had je vooraf ook kunnen weten. Witte auto's kunnen alleen een zwart dakje (laten) wrappen en dan houdt het op met pimpen. Zelfs de bumpers in KLEUR spuiten gaat niet met een witte Grtz. Specialmade Mijn spiegels zijn anders mooi in kleur gespoten! Zwart niet te verstaan
Filipke Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Tja ik zit dan nog steeds in Barcelona, anders was ik erbij! Sent from my iPad using Tapatalk HD
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2014 heel erg jammer maar als ik in Barcelona was geweest was ik ook niet naar de bijeenkomst gekomen
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 heel erg jammer maar als ik in Barcelona was geweest was ik ook niet naar de bijeenkomst gekomen Als jij in Barcelona had gezeten was de hele meeting niet doorgegaan Grtz. Specialmade 1
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Wij hebben Theo nog Ja dat weet ik maar de Pimpmaster(s) organiseren de meeting. grtz. Specialmade 2
keetje Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Gaat er nog iemand uit Den Haag richting de Meern. ...
Mieske007 Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Gaat er nog iemand uit Den Haag richting de Meern. ... Hoezo? Wil je meerijden dan?
keetje Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Scheelt mij weer benzine als je me kan slepen ......... 3
Jack_z Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 ik dacht haal dit topic weer eens naar boven aangezien er de afgelopen tijd weer enige nieuwe leden aangemeld zijn die het misschien ook leuk vinden om op de meeting te komen op Zondag 1 juni in de Meern, want hoe meer zielen des te meer vreugde 4
Aanbevolen Berichten