Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Leuk om te lezen dat het evenals vorig jaar weer een geslaagd evenement was in de Meern. Voor mij was vorig jaar ook de enige en tevens laatste keer geweest , de Soul gaat over twee dagen ingeruild worden voor een Suzuki SX4 S-Cross Executive. Niet dat de Soul ons niet beviel maar ja , als die slechts alleen nog in elektrische uitvoering geleverd kan worden is de liefde snel bekoeld. Hoe blij ik ook ben met mijn nieuwe Rio baal ik nog iedere dag dat mijn soul de deur uit is. Had graag een nieuwe gekocht.
Gerben H Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Dacht meer aal Soul-train Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 1
bigwade Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Leuk om te lezen dat het evenals vorig jaar weer een geslaagd evenement was in de Meern. Voor mij was vorig jaar ook de enige en tevens laatste keer geweest , de Soul gaat over twee dagen ingeruild worden voor een Suzuki SX4 S-Cross Executive. Niet dat de Soul ons niet beviel maar ja , als die slechts alleen nog in elektrische uitvoering geleverd kan worden is de liefde snel bekoeld. Cool, das dus een Fiat Sedici, altijd goed ! Maar eh Gé, die Soul van jou was toch als nieuw ?
Gé_ Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Cool, das dus een Fiat Sedici, altijd goed ! Maar eh Gé, die Soul van jou was toch als nieuw ? Inmidels vijf jaar oud en zag mer inderdaad nog erg goed uit met z,n led DRV , parkeersensoren , cruisecontrol en armsteun. Had ook slechts 45000 km. Hij moest ook niet weg maar we waren wel her en der aan het kijken , het liefste hadden we de nieuwe Soul genomen maar die komt niet in benzineuitvoering naar NL. En zo liepen we tegen een Suziki sx S-Cross HighExucetive (demo van febr.) tegen een aantrekkelijke bijbetaalprijs aan. Was helemaal niet de bedoeling eigenlijk , had 15km hiervoor nog m,n tank volgegooid maar we vonden het aanbod te mooi om te laten lopen. Het rijdt goed en ziet er (in onze ogen althans) prima uit. 2
Smart Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Mooie auto Gé. Ook een hoge zit zoals in de Soul?
Gé_ Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Mooie auto Gé. Ook een hoge zit zoals in de Soul? Hoge zit is een must voor mij , Venga hebben we ook geprobeerd , zat en reed ook goed maar we kwamen er niet uit met de dealer , had ook wel wat twijfel omdat je er niet gek van op zou moeten kijken als de Venga er binnenkort uit zou gaan en we nogmaals een jaar of vijf met een stiefkindje van de importeur rond moeten rijden. Kijk maar naar aanbiedingen momenyteel bioj alle type,s inruilpremie behalve bij de Venga , die wordt met een navigatie met upgrade (7jaar gratis) afgescheept. Maar nogmaals , als de nieuwe Soul ook in benzineuitvoering naar NL had gekomen had een ander merk/model er niet gekomen en hadden we daar voor gegaan.
Smart Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Snap ik ook wel Gé. Dat de Venga in 2015 weleens vervangen gaat worden, daar ben ik mij wel van bewust. Maar voor mij voorlopig nog geen nieuwe auto, ben dik tevreden, dus nog geen must. Hé dat rijmt...... 1
Jack_z Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 komt zeker omdat je nu nieuwe lampies in die koplichten heb zitten ? je klinkt slimmer 3
Specialmade Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 @Gé_ Het is dan wel geen Kia maar ik vind het een knappe auto. Ik wens je er veel rijplezier en veilige kilometers mee. Grtz. Specialmade 1
Ivan40 Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Mij kan die suzuki ook wel bekoren. Vindt dat hij iets weg heeft van de vorige Nissan QashqaiMisschien toch maar is langs een suzuki dealer gaan vermits de koop met de Kia Pro Cee'd niet doorgaat.
Specialmade Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Mij kan die suzuki ook wel bekoren. Vindt dat hij iets weg heeft van de vorige Nissan Qashqai Misschien toch maar is langs een suzuki dealer gaan vermits de koop met de Kia Pro Cee'd niet doorgaat. Ivan40 snap ik het niet of wat. ????? in een ander draadje (Levering van m'n GT duurt nog wel even) schrijf je het volgende: "Ben daarnet bij de dealer geweest, en de verkoper was verbaasd dat ik de wagen kwam annuleren en stond ook met een mond vol tanden als ik het verhaal vertelden van mijn broer. De baas is er bijgekomen en vertelde mij dat dit onmogelijk kon wat men broer vertelde, en dat ze maar is met de wagen moesten langskomen, en hij vond het spijtig van mijn beslissing maar hij aanvaarden het. Hij ondernam een laatste poging door mij nog 500€ korting aan te bieden en het eerste onderhoud op hun kosten maar nog heb ik bedankt. Het vertrouwen is een beetje zoek in deze dealer. Ze zullen de wagen wel kwijt raken daar ben ik zeker van!" Daaruit mag ik toch opmaken dat de aankoop van de Kia van de baan is. Kun je met een gerust hart de Suzuki gaan halen hoor !!! Grtz. Specialmade 2
bigwade Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Mafketel is weer terug onder een andere naam, zo te zien. Zwaai Ivan...... 4
Specialmade Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Ik pak alvast het bier en de pinda's Patrick, regel jij de frikandellen ?? Grtz. Specialmade 3
mika kjelld Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Ik pak alvast het bier en de pinda's Bier en pinda's.jpg Bier en pinda's.jpg Patrick, regel jij de frikandellen ?? Grtz. Specialmade jazeker....word geregeld 2
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Mafketel is weer terug onder een andere naam, zo te zien. Zwaai Ivan...... Dat we nu allemaal weer dezelfde gedachte hebben.
xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2014 Tja jullie waren gewaarschuwd !!!! Maar het brengt weer kevrn in de brouwerij als het wel zo is en niet te vergeten bier pinda's en frikandellen :-) 1
vengafan Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Tja jullie waren gewaarschuwd !!!! Maar het brengt weer kevrn in de brouwerij als het wel zo is en niet te vergeten bier pinda's en frikandellen :-) Jammer voor de topicvervuiling ik zeg de hogedruk spuit erop en poetsen......miss ook daarna kleien om de laatste vervuiling weg te halen? 2
Specialmade Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Jammer voor de topicvervuiling ik zeg de hogedruk spuit erop en poetsen......miss ook daarna kleien om de laatste vervuiling weg te halen? Even voor de goede orde. Eerst met de hogedruk spuit, daarna kleien om de laatste vervuiling te verwijderen en pas daarna poetsen (heb ik geleerd van ZEER ervaren poetsers) Grtz. Specialmade 1
bigwade Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 I-Van gaat voor de I-Ban We kijken er naar uit met welke naam, aandoening en auto hij nu weer aan komt
Gerben H Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Dacht mij ook info te geven in mijn post over de Pioneer AVIC het lezen is al lastig bij sommigen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Aanbevolen Berichten