Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zou heel graag gebruik willen maken van DAB+ in mijn Picanto. Ik vind het ontvangst van de witson niet zo aan de beste kant. Misschien is dit wel de oplossing. Ik zag al een kastje voor €50,- Ik heb alleen geen idee wat je verder nog nodig hebt

Mijn vragen aan jullie:

- Heeft iemand hier ervaring mee?

- Wat heb je nodig?

- Hoeveel kost het uiteindelijk (of wat waren jullie kosten)?

Geplaatst

Heb voor thuisgebruik  de Revo Mondo DAB +

Ben daar zeer tevreden mee.

Geweldige ontvangst !

Geplaatst

Alleen ervaring met autoradio's met geintegreerd DAP+ (van Pioneer).

MAaar een externe kan ook prima. Het probleem is alleen dat je dus een extern kastje hebt die je niet kunt bedienen via je Witson of stuurwiel e.d.

Op je Witson kies je een bepaalde bron waar je je DAP ontvanger op hebt aangesloten en de rest van de bediening doe je op je DAP ontvanger. Vaak heb je er een aparte afstandsbediening bij of heb je een module met knopjes enz. voor de bediening.

gr,

Stief

Geplaatst

Heeft Witson zelf geen DAB-module?

Ik weet dat ze een DVB-T systeem hebben dat je via de HU kunt bedienen, lijkt me niet ondenkbaar dat ze dat voor DAB dan ook hebben...

Geplaatst

Heeft Witson zelf geen DAB-module?

Ik weet dat ze een DVB-T systeem hebben dat je via de HU kunt bedienen, lijkt me niet ondenkbaar dat ze dat voor DAB dan ook hebben...

Nee helaas niet.

Heb al vaker naar geinformeerd. Er zijn wel chinese uits met DAB mogelijkheden maar geen een met DAB+ (wat we hier juist nodig hebben).

Geplaatst

nog een filmpje gevonden met hoe het zou moeten gaan werken 

Super relaxt! Werk de Dension dus ook zo? Kan er niet veel informatie nog van vinden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...