Jump to content

Recommended Posts

Kom 5 april langs en check ons nieuwe project: Golf 1, volledig omgebouwd van barrel naar getunede en gestylede wagen. Test je vermogen op de vermogentestbank (€ 75,-) of laat een car fotoshoot doen en koop meteen een A3 print. Stands met tuning producten en gereedschap. Wil je iets meteen laten monteren nadat je het hebt gekocht? Dat kan! Houd er wel rekening mee dat je niet de enige bent. Voor grotere klussen zullen wij een afspraak moeten maken voor een andere dag. Neem je eigen wagen mee!

1911613_226568380882394_1757455191_n.jpg

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By ProceedRick
      Beste allemaal,
      Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of dit bericht op de juiste plek staat. Excuses als deze fout staat :(!!
      2 maanden terug heb ik mijn Kia Proceed GT-PlusLine 1.4L DCT7 2019 in ontvangst mogen nemen. Nu ben ik echt extreem fan van de looks en het rijgedrag maar toch zijn er 2 dingetjes waarover ik vragen heb. 
      1. Heeft iemand toevallig foto's waarbij een Kia Proceed een volledige dechrome heeft gehad? (alle chroom onderdelen zwart)
      2. Is het mogelijk om mijn auto te chiprunen met behoud van de fabrieksgarantie. 
      Over beide zaken op internet veel informatie gevonden maar geen concrete antwoorden over behoud van fabrieksgarantie. Ook van het dechrome helaas geen goede foto's gevonden.
      Groetes,
      Rick
    • By Machlo
      Eindelijk......betaalbare tuning.....
      https://topgear.nl/autonieuws/goedkoop-auto-chippen-doe-je-via-aliexpress/

• By Picanto91
      Even een vraagje,
      Heeft iemand ervaring met een powerbox tuning van Vtune of andere tuners voor de 1.0 CVVT 67pk? 
      Ik had een aanvraag bij kia-chiptuning.nl gedaan wat onderdeel van Vtune blijkt te zijn.
      Ik overweeg een powerbox ipv. herprogrammering omdat het een lease auto is en op deze manier de standaard ECU niet wordt gewijzigd en de powerbox is makkelijk te verwijderen.
      Je bent ook je tune niet kwijt bij Updates in de garage etc.
      Verder beloven een winst van 11pk en 20nm wat ik nogal erg optimistisch vind voor een atmosferische motor van slechts 1liter.
      Ik hoor het graag als iemand hier ervaring mee heeft. 
      Mvg,
      Ilja

• By Patjuh30
      Beste mede KIA-owners,
      Bij deze stel ik mijzelf even voor, ik ben Patrick woon in het mooie zuiden van het land (Noord-Brabant), in de plaats Steenbergen.
      Van beroep ben ik HSE Expert (MVK/HSE-adviseur). Sinds april dit jaar heb ik de overstap gemaakt van Hyundai naar KIA. Hiervoor
      waren twee redenen:
      1. Ik kreeg per 1 december 2016 een andere baan en reed dagelijks 150km, en dan is het niet echt leuk om iedere 2 a 2,5 dag bij
      de pomp te staan en €60 brandstof te tanken.
      2. De auto die ik tot die tijd gereden heb ik een Hyundai coupé. Deze was uniek en het plan was om deze helemaal te restaureren en er
      een showauto van te maken en deels daily te gebruiken. Maar wegens diverse problemen toch maar verkocht voor de KIA Rio.

De RIO die ik nu rijd komt uit 2012 en had bij aankoop maar 112000km op de teller en was een full-option pack. Met alle functies die je maar
      kan bedenken zitten erop (behalve stoelverwarming). Daarnaast vond ik het belangrijk dat er nog fabrieksgarantie op zat, zeker met de vele
      af te leggen kilometers. En nu paar maanden later staat de teller al op 127000km.
      Gezworen bij de aankoop om de RIO te laten zoals hij is, maar toch kriebelt het om wat kleine aanpassingen eraan te gaan doen. Binnen 24
      uur werden deze plannen te niet gedaan. Tijdens de meeting van het Sharkstyling Touring Team gelijk wat ideeën en tips gekregen. Met name
      de wegligging verbeteren. Dus schroefset eronder, bij voorkeur van K-sport, nieuw had ik even geen geld voor, maar goed even gekeken wat
      het zou kosten. Toen kwam ik een ongebruikte set tegen bij JT-performance, en is geschikt voor mijn KIA en dan voor maar €300. Een koopje!
      Deze set moet er nog onder, weinig tijd en vrienden hebben ook niet veel tijd.
      Daarnaast misschien met de tijd nog een andere rear-wing erop, mooie gezien die lijkt op die van een Fiësta. En tot slot willen we de intercooler
      vervangen voor die van de Genesis Coupe (groter) en dan nog chippen. Maar dat laatste wordt buiten de garantieperiode gedaan.
      Bijgevoegd een aantal foto`s van mijn oude auto`s en de huidge KIA. Een foto van de i10 ontbreekt omdat ik die nog moet verkleine in formaat.

Mijn voorgaande auto`s waren:
      -> 2008 - 2010: Mitsubishi Colt 1.5 invite (2004),
      -> 2010 - 2014: Hyundai I10 (nieuw gekocht september 2010), gepimpt: custom KICKER audio installatie, BC-racing schroefset, 16" velgen.
      -> 2014 - 2017: Hyundai coupe, planning was om een RD blok erin te leggen met turbo (zou rond de 350-400pk op de wielen uit komen),
      -> 2017 - heden: KIA Rio.

• By jootjebal
      Hallo, ik ben in het bezit van een kio rio 1.5 crdi uit januari 2007, met het kenteken 78-TR-RH. Nu ben ik op zoek naar de persoon die mijn auto in het verleden heeft laten chiptunen of zelfs gechiptuned heeft.. Dit ivm een storing in het systeem vd tuning Heb al contact gehad met de dealer waar de auto oorspronkelijk vandaan komt maar die willen niet zeggen wie, wat of waar... Ook contact gehad met bedrijven die tunen maar die zijn heel eerlijk en bang dat als zij er aan gaan sleutelen, en er zit evt een beveiliging op de rekeneenheid, dat dan straks de rekeneenheid kapot is en mijn mooie kiatje het niet meer doet... Wie kan me helpen???
  • Create New...