Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Morgen ga ik mijn Rio ophalen. Het is een Wendy Brown uit 2012 met 25.000KM op de teller. Navigatie en een schuifdakje als extra's. Volgende week laat ik de dealer een subwoofer inbouwen voor net iets meer bass in de auto. Ben mijzelf ook aan het verdiepen in Xenon verlichting. Dat vind ik wel erg mooi en dat verdiepen lukt aardig op dit forum! Zal vd week wel even wat foto's plaatsen!

Posted

Hallo ndekruijf92

welkom hier op het forum en van harte met de aanschaf van je mooie wendy bruine rio

daar ga je zeker veel plezier van krijgen

zo te lezen heb je je al aardig ingelezen hier op het forum

mocht je met vragen zitgen kun je deze altijd even stellen

en fotos daar zijn we zeker gek op hier

Posted

@ndekruijf91,

Welkom op dit forum en veel leesplezier, en natuurlijk veel rijplezier met de Rio.

Volgens mij heb je een streepje voor bij Xtra40 want die maakt er meteen ndekruijf92 van.

Zal wel aan de Wendy browne kleur liggen want die zit ook in zijn familie  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 3
Posted

Hahah idd Specialmade, als ik hier al een streepje voor wil hebben bij iemand op dit forum dan is dat zeker bij Xtra4(1!!!) :wink:  Wat en vakwerk leveren die mannen!

• Like 1
Posted

alle enthousiaste kia rijder heeft bij mij een streepje nummertje voor of xtra ligt er maar aan hoe je het bekijkt  :wink:  :wink:

Posted

Nice!!!  Heel veel plezier met deze prachtige wagen! Maar dat gaat ongetwijfeld goed komen!