ndekruijf91 Posted March 31, 2014 Posted March 31, 2014 Morgen ga ik mijn Rio ophalen. Het is een Wendy Brown uit 2012 met 25.000KM op de teller. Navigatie en een schuifdakje als extra's. Volgende week laat ik de dealer een subwoofer inbouwen voor net iets meer bass in de auto. Ben mijzelf ook aan het verdiepen in Xenon verlichting. Dat vind ik wel erg mooi en dat verdiepen lukt aardig op dit forum! Zal vd week wel even wat foto's plaatsen! Quote
xtra40 Posted March 31, 2014 Posted March 31, 2014 Hallo ndekruijf92 welkom hier op het forum en van harte met de aanschaf van je mooie wendy bruine rio daar ga je zeker veel plezier van krijgen zo te lezen heb je je al aardig ingelezen hier op het forum mocht je met vragen zitgen kun je deze altijd even stellen en fotos daar zijn we zeker gek op hier Quote
Specialmade Posted March 31, 2014 Posted March 31, 2014 @ndekruijf91, Welkom op dit forum en veel leesplezier, en natuurlijk veel rijplezier met de Rio. Volgens mij heb je een streepje voor bij Xtra40 want die maakt er meteen ndekruijf92 van. Zal wel aan de Wendy browne kleur liggen want die zit ook in zijn familie Grtz. Specialmade 3 Quote
Albert jan & Brigitte Posted March 31, 2014 Posted March 31, 2014 Ndekruijf91, Welkom op het forum en geniet van je Rio. Quote
ndekruijf91 Posted April 1, 2014 Author Posted April 1, 2014 Hahah idd Specialmade, als ik hier al een streepje voor wil hebben bij iemand op dit forum dan is dat zeker bij Xtra4(1!!!) Wat en vakwerk leveren die mannen! 1 Quote
xtra40 Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 alle enthousiaste kia rijder heeft bij mij een streepje nummertje voor of xtra ligt er maar aan hoe je het bekijkt Quote
ndekruijf91 Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 Volgens mij was ik jullie nog een foto verschuldigd. Hierbij mijn topper! Quote
plattie Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Nice!!! Heel veel plezier met deze prachtige wagen! Maar dat gaat ongetwijfeld goed komen! Quote
Recommended Posts