mcbeef Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Dag allemaal, Weet iemand welke lampenset ik moet aanschaffen voor mijn rio? een h4 of h7? De dealer heeft een sterk vermoeden, jaja, dat het h7 moet zijn. iemand ervaring? Bedankt! De zoekfuntie op deze site én google brengt mij naar een topic voor de 2006 rio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Jeetje wat een dealer dat die dat niet weten maar in je instruktie boekje staat keurig welke lampen je moet hebben en dar is H7 voor de gewone en de bocht verluchting eb H1 voor het grote licht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio Rio Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 En heel snel een nieuwe dealer zoeken ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Haha dit is niet best, wat een afgang van die dealer zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Zit er geen verschil tussen de reflectie en projectie koplamp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 nee voor de rio maakt dit niks uit niet zo als bij de picanto dat je wel of h4 of h7 hebt (maar wel heel scherp opgemerkt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution xtra40 Posted April 1, 2014 Solution Share Posted April 1, 2014 hier nog even het lijstje voor je zo als deze in je instructie boekje staat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcbeef Posted April 2, 2014 Author Share Posted April 2, 2014 Heel erg bedankt! Ik geef de dealer het voordeel van de twijfel, ik belde na 17.00 uur en als de Nissanmonteur toevallig als laatste nog aanwezig is.... gr. Ivor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Er had in ieder geval ergens een lampje moeten branden bij die monteur.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beus Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Op 4/1/2014 om 18:35 zei xtra40: hier nog even het lijstje voor je zo als deze in je instructie boekje staat Heb je toevallig nog een overzicht van de lampjes van de Kia Rio 3, dit plaatje is niet meer te downloaden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Heb je toevallig nog een overzicht van de lampjes van de Kia Rio 3, dit plaatje is niet meer te downloaden Oww vast wel ik zal eens in mijn archief duiken Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beus Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 15 uur geleden zei xtra40: Oww vast wel ik zal eens in mijn archief duiken Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk Thnx alvast !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 5 uur geleden zei Beus: Thnx alvast !! dit is de lijst voor de rio UB 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts