kris88 Geplaatst 12 April, 2014 Geplaatst 12 April, 2014 Als je het dak gaat doen kun je beter wrappen dan dippen. Ik spreek uit ervaring Quote
Baggio Geplaatst 12 April, 2014 Geplaatst 12 April, 2014 Netjes Verstuurd vanaf mijn LT22i met Tapatalk Quote
Jeroensw Geplaatst 14 April, 2014 Geplaatst 14 April, 2014 Leuk dat de meningen zo verschillend zijn anders heeft straks iedereen hetzelfde dat zou jammer zijn Ik vind de auto er wat breder uit zien zo en vind het wel een mooie verandering Quote
Jackmees Geplaatst 14 Juli, 2014 Geplaatst 14 Juli, 2014 Heb afgelopen week de rio bij cools bekledingen achtergelaten om het interieur eens een make over te geven! Hier alvast een voorproefje! Grt remco Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Hoi Remco, Dat ziet er geweldig uit, ik heb het ook laten doen en het volgende is de deurpanelen en hooftsteunen het KIA logo in laten borduren.kijk maar eens op mijn website http://www.kia-morning.nl/page23.php Gr,Jack Quote
remco Geplaatst 14 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2014 Leuke om alles zo bij te houden op je site! Zijn al voldoende dingen gedaan. Van het leer heb je echt iedere dag plezier! Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
World Cup Geplaatst 14 Juli, 2014 Geplaatst 14 Juli, 2014 Super strak Remco, Ik heb ook leer in mijn Pica World Cup greets Eduard Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.