Ozzie Geplaatst 1 Oktober, 2019 Geplaatst 1 Oktober, 2019 Goedenavond,Kan iemand aangeven of de interieur verlichting in de executive 2020 uitvoering blijft branden? Zie interieur verlichting en ambient lighting als standaard optie en vroeg me af of deze verlichting (standaard) kan blijven branden in kleur naar keuze.Alvast bedankt voor reactie. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
HC Baco Geplaatst 1 Oktober, 2019 Geplaatst 1 Oktober, 2019 De ambient lighting (led strips links en rechts in het dashboard) blijft branden in de ingestelde kleur zolang de buitenverlichting aan is. De interieurverlichting is gewoon witte led verlichting die autom. aan en uit gaat met het openen en sluiten vd deur(en) Quote
Ozzie Geplaatst 1 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2019 De ambient lighting (led strips links en rechts in het dashboard) blijft branden in de ingestelde kleur zolang de buitenverlichting aan is. De interieurverlichting is gewoon witte led verlichting die autom. aan en uit gaat met het openen en sluiten vd deur(en)Dank.Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
quorumz Geplaatst 3 Mei, 2020 Geplaatst 3 Mei, 2020 Op 1-10-2019 om 20:37, Ozzie zei: Dank. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Zit er links ook kleur? ik zie bij mij alleen rechts een trieste kleur (en vind het vergeleken met mercedes best zielig dat ze het zo durven te noemen) Zelfs mijn seat leon st fr had 6 jaar geleden nog meer verlichting (wit normaal en rood sport stand) in deuren en noem maar op Bij de niet EV is filmpje niet van toepassing Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.