Aad Nederlof Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Hallo-vanaf 14 april zijn wij eigenaar van een Sportage 1,6 uit 2011. Kleur oranje,dus nou es geen grijsachtig zwart of zwartachtig grijs,of wit natuurlijk. Ik(nu ga ik verder als Aad,en niet als wij,want mijn vrouw is natuurlijk mede-eigenaar) vind de auto er best goed uitzien ,maar overweeg nog wat cosmetische ingrepen. Wat ik echter heel mooi vind,is een chroom rand om de kilometeraanduiding! Ik weet dat er iets op het forum moet staan hierover,maar dat kan ik nou net niet vinden! Wie neemt me bij de hand? Quote
bigwade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Bij het handje werkt zo... Als je iets zoekt, doe dat vooral op Google met kiaclub.nl+zoekargument. Ik kwam deze tegen http://www.kiaclub.nl/topic/5267-accessoires-voor-de-nieuwe-sportage/ Welkom en wat een leuk kleurtje zeg Veel plezier met je nieuwe auto ! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Welkom en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
Specialmade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Hallo-vanaf 14 april zijn wij eigenaar van een Sportage 1,6 uit 2011. Kleur oranje,dus nou es geen grijsachtig zwart of zwartachtig grijs,of wit natuurlijk. Ik(nu ga ik verder als Aad,en niet als wij,want mijn vrouw is natuurlijk mede-eigenaar) vind de auto er best goed uitzien ,maar overweeg nog wat cosmetische ingrepen. Wat ik echter heel mooi vind,is een chroom rand om de kilometeraanduiding! Ik weet dat er iets op het forum moet staan hierover,maar dat kan ik nou net niet vinden! Wie neemt me bij de hand? Aad, welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk ook veel rijplezier en veel veilige kilometers met je SP3. De kleur oranje zie je niet zoveel. De originele rand om de kilometerteller kost, incl. montage € 99,00. Er zijn forum leden die dit zelf hebben gedaan. Kijk hier maar eens voor aanvullende info. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.