Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Ja ja ik heb gezocht op het forum.....maar zoek waarschijnlijk met de verkeerde woorden.... Maar wie kan mij vertellen of je echt de bumper moet demonteren om de koplampen er uit te halen? Ik wil namelijk silvervisions monteren. Quote
Eelco Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Aan de binnenkant van de koplampen zitten doppen, die kan je eraf draaien en dan de lampen vervangen! Succes ermee Quote
xtra40 Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 (aangepast) nee hoor de bumper hoeft er niet af (staat wel in het boekje) wel moet je de bumper aan de boven kant los maken dus eerst het zwarte deel er af halen dit doe je door die klipjes omhoog te trekken vervolgens trek je dat zwarte deel eerst een stuk naar achteren als dat deel er af is zie je weer klipjes die haal je ook weg vervolgens haal je de 2 bouten uit de koplamp maak nu de 2 stekkers achter op de koplamp los nu moet je dat bovenste bumper deel even omhoog trekken en naar achteren houden en moet je de zwarte lippen van de koplamp waar je net de bouten uit gehaald heb even omhoog trekken er zit een pinnetje onder en anders krijg je de koplamp niet naar voren deze zal je zeker de eerste keer met een flinke dreun naar voren moeten slaan ook nu pas kun je bijvoorbeeld je richting aanwijzer lamp vervangen hier kom je anders never nooit niet bij 16 Maart, 2018 aangepast door xtra40 fotos zichtbaar gemaakt/opnieuw ingevoegd 3 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Natuurlijk komt het antwoord weer uit Edam Super bedankt Quote
xtra40 Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 u roept en wij proberen te draaien (antwoorden) Quote
Wim. Geplaatst 16 Maart, 2018 Geplaatst 16 Maart, 2018 En aangezien dat de benodigde onderdelen voor de led lamp upgrade bijna allemaal binnen zijn, zou deze post helemaal handing zijn als de foto's het nog deden... Quote
xtra40 Geplaatst 16 Maart, 2018 Geplaatst 16 Maart, 2018 En aangezien dat de benodigde onderdelen voor de led lamp upgrade bijna allemaal binnen zijn, zou deze post helemaal handing zijn als de foto's het nog deden...Even neuzen in de foto albums op mijn facebook en je word op je wenken bedient zal er vanavond nog even naar kijken waarom je de fotos niet kan zienVerstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
xtra40 Geplaatst 16 Maart, 2018 Geplaatst 16 Maart, 2018 5 uur geleden zei Wim.: En aangezien dat de benodigde onderdelen voor de led lamp upgrade bijna allemaal binnen zijn, zou deze post helemaal handing zijn als de foto's het nog deden... en de fotos staan weer online Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.